شیلنگ های خرطومی دارای انواع مختلفی هستند که مقاوم ترین و بهترین نوع آن شیلنگ های خرطومی است که در بخش صنعت از آن ها استفاده می گردد. این شیلنگ های خرطومی صنعتی دارای سایزبندی مختلف است و نیاز همه را بر طرف می کند.

سایت شرکت ما به عنوان مرکز عرضه و سفارش شیلنگ خرطومی صنعتی، چندین سال است که در این حوزه مشغول خدمات رسانی به مشتریان خود است. شما مشتریان محترم برای دریافت محصول مورد نظر خود، می توانید سفارشات خود را در سایت ثبت نمایید.

مرکز سفارش شیلنگ خرطومی صنعتی

سایزبندی شیلنگ خرطومی صنعتی

سایزبندی شیلنگ خرطومی صنعتی

انواع سایزبندی شیلنگ خرطومی صنعتی:

شیلنگ های خرطومی صنعتی دارای سایز بندی مختلفی هستند و معمولا دارای سایزبندی 1 تا 6 می باشند که هر کدام نسبت به موقعیت مورد نیاز، استفاده می گردند.

ویژگی های شیلنگ های خرطومی صنعتی:

  1. قدرت تحمل فشار بالا
  2. توانایی تحمل دمای بالا
  3. داشتن قدرت مقاومت بالا در مقابل فرسایش
  4. داشتن توانایی بالا برای عبور انواع مواد نفتی، شیمیایی، روغنی

مقایسه انواع شیلنگ خرطومی:

غالبا شیلنگ خرطومی که در بخش های مختلف استفاده می شوند با یکدیگر تفاوت دارند و دلیل این امر هم در مصرف این شیلنگ ها است. مثلا شیلنگ های خرطومی که در بخش کشاورزی استفاده می شود اصولا دارای انعطاف پذیری بالایی است زیرا از این شلنگ ها جهت نقل و انتقال آب به زمین ها و باغات کشاورزی استفاده می گردد، این شیلنگ ها معمولا در اندازه ها و ابعاد گوناگونی تولید می گردند و معمولا از جنس pvc می باشند.

اما شیلنگ های خرطومی که برای امور صنایع غذایی استفاده می شود، غالبا شفاف و نرم تر از سایر شیلنگ های دیگر است و در کنار این دو نوع شیلنگ های خرطومی قرار دارد که در مصارف صنعتی استفاده می گردند، این شیلنگ های خرطومی معمولا سخت تر و مقاوم تر از سایر شیلنگ های خرطومی می باشند، اصولا تولید کنندگان این نوع شیلنگ ها را برای استفاده در سیستم های مختلف لوله کشی صنعتی، لوله کشی های برق موتور خانه، کابل کشی مراکز اعلام حریق و همچنین سیستم های شبکه های کامپیوتری و … قابل استفاده هستند.

فروش شیلنگ خرطومی صنعتی فلزی

فروش شیلنگ خرطومی صنعتی فلزی

شیلنگ های خرطومی صنعتی فلزی یزر مجموعه شیلنگ های صنعتی پر استفاده هستند و در مکان هایی که نیاز به شیلنگ خرطومی با دوام بالا است، می توان از این شیلنگ ها استفاده کرد.

شیلنگ خرطومی فلزی در مقابل همه شرایط جوی مقاوم است و به آسانی خراب نمی شود و همچنین قیمت مناسبی دارد. تولید کنندگان باید سعی کنند این محصولات را مطابق با قوانین استاندارد تولید کنند تا بتوانند مشتریان بیشتری جذب کنند و در کنار آن میزان فروش بالاتری داشته باشند.

فروش شیلنگ خرطومی فلزی با استقبال خوب مردم روبرو شده است و از اینرو بازار خرید و فروش خوبی دارد و درآمدزایی خوبی برای تولیدکنندگان به همراه داشته است.