با تعریف حرفه ای، یک شیلنگ خرطومی فنردار به تجهیزاتی گفته می شود که به شما امکان می دهد مایع را از هر جهت منتقل کنید. در این حالت، شیلنگ های آبیاری معمولی طوری طراحی شده اند که مایع را به یکی از جهات منتقل می کنند، مثلاً از شیر به منطقه ای که تصفیه می شود. مجموعه ما برترین مرکز خرید شیلنگ خرطومی فنردار در ایران است.

مرکز خرید شیلنگ خرطومی فنردار

کاربرد شیلنگ خرطومی فنردار

کاربرد شیلنگ خرطومی فنردار کاربرد شیلنگ خرطومی فروان است. شیلنگ هایی هستند که برای پمپاژ مواد ساینده طراحی شده اند مقاومت در برابر سایش را افزایش می دهند. این دستگاه ها در صنعت ساخت و ساز بسیار محبوب هستند، به عنوان مثال برای رساندن ملات به ارتفاع. در اتاق های دیگ بخار اغلب لازم است نه تنها آب، بلکه بخار نیز پمپاژ شود. در اینجا ما به محصولاتی نیاز داریم که در برابر دماهای بالا مقاوم باشند. قبل از فروش دقیقاً از نظر دوام مورد آزمایش قرار می گیرند.

شیلنگ های حمل و نقل صنعتی معمولاً در برابر عوامل سو خارجی بسیار مقاوم هستند. با این حال، محصولات بسیار انعطاف پذیر و مناسب برای انواع برنامه ها هستند. آستین های پی وی سی یک عنصر ضروری در سیستم های تهویه است. آنها در پمپاژ هوای آلوده بسیار عالی عمل می کنند. علاوه بر این، محصولات در تولید مواد غذایی استفاده می شود.

آستین های کامپوزیت سبک اما بادوام هستند. محصولات تقویت شده اند، بنابراین هنگام خم شدن و فشار دادن شکل خود را حفظ می کنند. آنها به طور گسترده ای در مناطق مختلف استفاده می شود.محصولات با عملکرد عمومی برای استفاده در محیط های کم دما در نظر گرفته شده اند. پارامترهای شیلنگ و آستین با توجه به کیفیت مواد مورد استفاده در تولید تعیین می شود. در اصل، محصولات با توجه به منطقه استفاده تقسیم می شوند. به عنوان مثال، برای وسایل نقلیه، برای جرثقیل های داخلی یا خارجی.

فروشنده شیلنگ خرطومی فنردار

فروشنده شیلنگ خرطومی فنردار ما فروشنده شیلنگ فنردار خرطومی هستیم. این شیلنگ ها دو بار عایق بندی شده اند. آنها مقاومت بهتری در برابر تأثیرات خارجی دارند. عمر مفید این محصولات کاملاً طولانی است. شیلنگ و شلنگ مکش مواد متنوعی را ارائه می دهند. محصولات با افزایش مقاومت و دوام مشخص می شوند. تنها تفاوت شیلنگ با شلنگ مکش در این است که قطر دومی معمولاً بزرگتر است. این شیلنگ شامل دو لایه پارچه ای و لاستیکی داخلی است. با تقویت سیم از تغییر شکل ساختار جلوگیری می شود.
محصولات تقویت شده ما حتی از کیفیت بهتری نیز برخوردار هستند. برای دوام، یک لایه مش از نخ های مصنوعی یا فلزی بر روی چنین نمونه هایی اعمال می شود. تقویت نیز می تواند دو سطح باشد. علاوه بر این، هرچه لایه تقویت کننده نازک تر باشد، محصول انعطاف پذیری بیشتری خواهد داشت.