شیلنگ حصیری بافت استیل یا شیلنگ های ضد زنگ فلکس (انعطاف پذیر) در مناطق مختلفی از قبیل ترکیب و آشپزخانه در خانه های ما، متر در ورودی طبقه ما، چشمه ها، آرماتورها و تاسیسات تزئینی گاز داخلی در حال خدمات رسانی هستند که هر روز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. ما مرجع خرید شیلنگ حصیری بافت استیل هستیم. این شیلنگ ها به دلیل سهولت نصب و استفاده و عمر مفید طولانی در برابر خوردگی برای دهه ها مورد استفاده روز افزون هستند.

مرجع خرید شیلنگ حصیری بافت استیل

کاربرد شیلنگ حصیری بافت استیل

کاربرد شیلنگ حصیری بافت استیل کاربرد شیلنگ حصیری بافت بسیار زیاد است. برای نصب عمومی آب، سیستم های خورشیدی، دیگهای بخار و سیستم های فن کوئل استفاده می شود. به دلیل ساختار انعطاف پذیر و مقاوم در برابر خوردگی، برای همه سیستم هایی که تنظیم لرزش در آنها دشوار و زمانبر است ترجیح داده می شوند . حذف خوردگی مورد نظر است و نصب سریع و آسان مورد نیاز است. از نوارهای خاصی از ورق های فولاد ضد زنگ ساخته می شوند که محتوای آنها در استاندارد TSE و EN ISO اروپا نشان داده شده است. در استانداردهای مربوطه به انواع مختلف مواد اشاره شده است.

نقطه ذوب شیلنگ های فولاد ضد زنگ تقریباً 1400-1450 درجه سانتیگراد (⁰C) است. بنابراین، آنها در برابر آتش احتمالی بسیار مقاوم هستند. محفظه های بیرونی (لوله) مشخصات پیشگیری از آتش سوزی ندارند. انتظار می رود این پوشش از شیلنگ در برابر مواد شیمیایی تمیز کننده محافظت کند و با آزاد سازی مواد شیمیایی خطرناکی که در آن وجود دارد، خطر تنفسی ایجاد نکند.

آنها باید تحت انواع آزمایشات مانند مکانیکی، شیمیایی، حرارتی و غیره قرار بگیرند. بسته به استفاده در نظر گرفته شده از محصولات نهایی، در استاندارد (ها) نشان داده شده است. اگر محدوده استفاده محدود به یک استاندارد خاص نباشد، مشتری می تواند درخواست کند که محصول را مطابق استاندارد شیلنگ انعطاف پذیر عمومی TS EN 10380 یا هر نوع آزمایش خاص آزمایش کند.

قیمت شیلنگ حصیری بافت استیل

قیمت شیلنگ حصیری بافت استیل شما عزیزان می توانید بهترین قیمت شیلنگ استیل حصیری بافت را نزد ما بیابید. این شیلنگ از نظر محتوای شیمیایی، کیفیت برش و سطح، صافی، ضخامت و موارد دیگر با دقت بسیار زیادی تولید می شود. اگر قرار باشد بلافاصله پس از بسته شدن و بسته بندی حمل شود، شلنگ به محصولی تبدیل می شود، به عنوان مثال. به عنوان مثال شیلنگ های خورشیدی انعطاف پذیر.
از طرف دیگر، اگر قرار است به عنوان مونتاژ شلنگ انعطاف پذیر تحویل داده شود، باید حداقل از طریق یکی از ایستگاه های ذکر شده در زیر عبور کند. در طی این فرآیندها، محصولات نیمه تمام تحت یک یا چند آزمایش نشت قرار می گیرند. به عبارت دیگر، هر محصول در مجموع حداقل 2 بار بدون هیچ استثنا آزمایش شده است.