آیا می دانید لیست قیمت شیلنگ های آبیاری کشاورزی و خانگی در اینترنت چه قدر می باشد؟

انواع شیلنگ های آبیاری کشاورزی و خانگی از طریق سایت های اینترنتی به فروش خواهند رسید که لیست قیمت شرکت هایی که در اینترنت تبلیغات می کنند برابر با قیمت تولیدی کارخانه می باشد، برای خرید اینترنتی می توانید از طریق فروشگاه های آنلاین اقدام نمایید.

همانطور که از موضوع ما معلوم است «لیست قیمت شیلنگ های آبیاری کشاورزی و خانگی» یعنی در اصل ما باید درمورد قیمت شیلنگ های آبیاری کشاورزی و خانگی صحبت کنیم که امروزه قیمت شیلنگ آبیاری بسیار متفاوت بوده و در برخی مواقع سیر رشد داشته و در برخی مواقع سیر کاهش داشته که همین باعث شده تا مردم این شیلنگ ها را خریداری و استفاده کنند اکثرا شیلنگ های کشاورزی بزرگ تر از شیلنگ های خانگی است چون در کشاورزی زمین هایی با طول و عرض ث ارتفاعات بسیار زیاد وجود دارد که باید همه ی این زمین ها به صورت درست و دقیق آبیاری شوند که به همین خاطر باید از شیلنگ بیشترین استفاده شود که همین امر باعث شده تا قیمت شیلنگ های کشاورزی رو به رشد چشمگیری برود و مردم حتی دیگر نتوانند به مقدار زمین هایشان شیلنگ خریداری کنند.

قیمت شیلنگ آبیاری هزینه های مناسبی را برای مشتریان این محصولات در بر می گیرد. لیست قیمت شیلنگ های آبیاری کشاورزی و خانگی را در بخش آنلاین این مرکز معتبر می توانید بیابید.

 

معرفی انواع شیلنگ های کشاورزی

معرفی انواع شیلنگ های کشاورزی انواع شیلنگ های کشاورزی در زیر بیان شده است

  • شیلنگ آبیاری خانگی: از این شیلنگ ها معمولا در رساندن آب به باغچه ها یا باغهای کوچک استفاده می شود. معمولا کشاورزان با متصل کردن این شیلنگ به یک تانکر آب که در باغهای کوچک خود تعبیه شده اند آب را به قسمتهای مختلف باغ می رسانند.
  • شیلنگ آبیاری کشاورزی قطره ای: از آبیاری هم در باغهای بزرگ و هم در باغهای کوچک به کار می رود. می توان گفت بهترین روش برای آبیاری باغها و زمینهای کشاورزی بزرگ استفاده از شیلنگ آبیاری کشاورزی قطره ای است. در زمین های کشاورزی معمولا استخری درست می شود و آب در آنجا ذخیره می گردد و از طریق این شیلنگ آبیاری کشاورزی به زیر درختان منتقل می گردد.
  • شیلنگ آب باغبانی از جمله شیلنگ های مقاوم و بسیار انعطاف پذیری که از آن در آبیاری محصولات در باغ ها استفاده می شود .

این شیلنگ ها تفاوت هایی با شیلنگ های آب خانگی دارند که مهمترین آنها به شرح زیر است:

  • شیلنگ آب باغبانی در برابر خراشیدگی ها و ضرباتی که از بیرون بر شیلنگ وارد می شود محکم تر است.
  • شیلنگ آب باغبانی معمولا جنسی سختر با انعطاف بیشتر نسبت به شیلنگ آب خانگی تولید می گردد. و …
  • این شیلنگ با متراژهای مختلف و در بسته بندی های شیک و تجاری جهت ارسال برای شما مشتریان آماده بارگیری است.

معرفی انواع شیلنگ های کشاورزی برای شما در رسیدن به انتخابی درست تر سودمند می باشد. شلنگ های قطره ای برای مصارف کشاورزی به مصرف می رسند که مدل ها و اندازه ها و قطر های مختلفی را در بر می گیرند.

موارد استفاده از شیلنگ آبرسانی کشاورزی

مهمترین و اصلی ترین کاری که تمامی شیلنگ ها در کامل شدن فرآیند کشاورزی انجام می دهند مرحله آبرسانی به محصولات است و مهمتری کاربرد این نوع شیلنگ، ارسال سریع، درست و صحیح آب به محصولات می باشد.

شیلنگ ابیاری کشاورزی این روزها به جهت کاهش سطح آب های زیر زمینی با هدف صرفه جویی در مصرف آب بیش از قبل مورد استفاده قرار می گیرد.

شلنگ های آبیاری خوب و مناسب همان گونه که می دانیم زمین های کشاورزی و اجرایی جهت انتقال آب به بستر محصولات و گیاهان آن نیاز شدید به وسیله ای برای انتقال آب از مخازن و چاه های آب به بستر محصولات مورد نیاز می باشند. از جمله وسایلی که می تواند این آب را به زمین ها و محصولات مربوطه برساند انواع شلنگ های آبیاری و کشاورزی می باشد که در شکل های مختلف و خاصیت های گوناگون قابل استفاده هستند. شیلنگ های کشاورزی بسیار متنوع و زیاد می باشند از جمله عمده این شلنگها می‌توان به شیلنگ های آبپاشی شلنگ های قطره ای شلنگ های خرطومی اشاره کرد که هر یک از آنها در زمین های مختلف کارایی و بازدهی خود را دارند. این شیلنگ ها در کشور ما بیشترین تولید را دارند و با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا به مردم ارائه می گردد.

همانطور که خودتان میدانید و آگاه هستید باید در استفاده از شیلنگ های آبرسانی کشاورزی بسیار دقیق و ظریف کار کنیم چون اگر یک قسمت از این شیلنگ ها پاره یا تکه شود دیگر این شیلنگ به درد آن زمین کشاورزی نمیخورد و صاحب آن زمین کشاورزی باید دوباره به فکر خریدن شیلنگ آبرسانی کشاورزی بیوفتد و این باعث میشود که پول زیادی خرج شود و در زمین های کشاورزی کمتر از این شیلنگ ها استفاده شود و در نتیجه آن زمین محصول کمتری داشته باشد.

موارد استفاده از شیلنگ آبرسانی کشاورزی بسیار متعدد است. از آن ها برای آبیاری زمین های کشاورزی و مزارع رشد و پرورش محصولات استفاده می کنند. استفاده از آن ها فواید بسیاری دارد.

از شیلنگ آبیاری خانگی درچه مواردی استفاده می شود؟

از شیلنگ آبیاری خانگی درچه مواردی استفاده می شود؟ انواع شیلنگ خانگی عبارت هستند از :شیلنگ pvc ، شیلنگ آب ، شیلنگ آب نما ، شیلنگ آبیاری ، شیلنگ آتش نشانی ، شیلنگ آلمانی ، شیلنگ استیل ، شیلنگ باد ، شیلنگ بخار ، شیلنگ برزنتی و ….که هر کدام از این محصول دارای کاربردهای متفاوتی می باشند و هر کدام در مکان های مختلفی با ویژگی و مشخصات متفاوت به کار گرفته می شوند و مردم باید در هنگام خرید این محصول بدانند که هدف خود از خرید این محصول چیست و برای چه کاری می خواهند از آنها استفاده کنند تا خریدی مطلوب و سودمند و با کیفیتی داشته باشند.

شلنگ آب خانگی یکی از انواع شلنگ محسوب می شود. از جمله مصارف شلنگ آب خانگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باغ ها
  • حیاط
  • شستشوی فضاهای مسقف

این شلنگ ها با استفاده در حیاط و باغ و در صورت وجود پمپ کف کش و رها بودن شلنگ در فضای باز و تابش نور مستقیم آفتاب به آن باید نوع مناسب آن را انتخاب کرد.

معرفی انواع شیلنگ های کشاورزی انواع شیلنگ های کشاورزی در پایین هست شیلنگ آبیاری خانگی: از این شیلنگ ها در رساندن آب به زمین های کوچک استفاده می شود. بیشتر کشاورزان با برقرار کردن اتصال از شیلنگ به یک بنز بزرگ پر آب که در باغهای کوچک خود تعبیه شده اند را به قسمتهای مختلف می رسانند. شیلنگ آبیاری کشاورزی : از آبیاری هم در زمین های بزرگ و هم در باغهای کوچک به کار می رود. گفت مهم ترین روش برای آبرسانی باغها بزرگ و کوچک و زمینهای کشتزاری کوچک و بزرگ استفاده از شیلنگ آبرساندن به درختان کشاورزی است. در اکثر زمین ها بیشتر موقع ها استخری درست می شود و آب در آنجا گردآوری میشود و از طریق این شیلنگ آبیاری کشاورزی به سمت درختان انتقال داده میشود. شیلنگ آب باغبانی از جمله شیلنگ های انعطاف پذیر که از آن در آبیاری محصولات استفاده می شود . این شیلنگ ها تفاوت هایی با شیلنگ های آب خانگی دارند که مهمترین آنها به شرح زیر است: شیلنگ آب باغبانی در برابر پوسیدگی و ضربه هایی که از بیرون بر شیلنگ وارد می شود سخت تر است. شیلنگ آب باغبانی معمولا جنسی انعطاف پذیرتر نسبت به شیلنگ آب خانگی تولید می گردد. و … این شیلنگ با متراژهای مختلف و در بسته بندی های شیک برای فرستادن برای شما مشتریان حاضر بارگیری است

از شیلنگ آبیاری خانگی درچه مواردی استفاده می شود؟ استفاده از این محصولات در زمینه های مختلفی صورت می گیرد که مهم ترین آن ها آبیاری باغچه و شستن ماشین و آبرسانی به قسمت های مختلف حیاط است.

شیلنگ کشاورزی چند اینچ بخریم؟

معرفی انواع شیلنگ های کشاورزی انواع شیلنگ های کشاورزی را میتوانید در پایین ببینید شیلنگ آبیاری خانگی: از این شیلنگ ها در بیشتر زمین ها در رساندن آب به باغهای کوچک استفاده می شود. اکثرا کشاورزان با اتصال شیلنگ به یک ماشین کوچک آب که در زمین قرار گرفته شده اند را به قسمتهای متنوع می رسانند. شیلنگ آبیاری کشاورزی : از آبرسانی هم در باغهای بزرگ و هم در باغهای کوچک به کار می رود. خواهد گفت اصلی ترین روش برای آبیاری باغچه ها و زمینهای کشتزاری بزرگ استفاده از شیلنگ آبیاری کشتزاری به صورت قطره ای است. در مزارع کشاورزی در اکثر مواقع استخری درست می شود و آب در آنجا می ایستد و از طریق این شیلنگ آبیاری کشاورزی به سمت درختان میرود. شیلنگ آب باغبانی از جمله شیلنگ های محکم که از آن در آبیاری محصولات در کشتزارها استفاده می شود . این شیلنگ ها تفاوت هایی با شیلنگ های آب که در خانه ها وجود دارند که مهمترین آنها به شرح زیر است: شیلنگ آب باغبانی در برابر ضربه خوردن و ضرباتی که از خارج بر شیلنگ وارد می شود پر استحکام تر است. شیلنگ آب باغبانی معمولا جنسی سختر نسبت به شیلنگ آب خانگی تولید می گردد. و … این شیلنگ با متراژهای مختلف و در بسته بندی های شیک و تجاری جهت فرستادن برای شما مشتریان عزیز و محترم آماده بارگیری است

شیلنگ کشاورزی چند اینچ بخریم؟ این سوالی است که باید در حین خرید از این محصولات مد نظر قرار دهید. اندازه و ابعاد آن را بر اساس نوع استفاده خود انتخاب کنید و آن ها را خریداری نمایید.

مشخصات بهترین شیلنگ های آبیاری چیست؟

مشخصات بهترین شیلنگ های آبیاری چیست؟ معرفی انواع شیلنگ های کشاورزی انواع شیلنگ های کشاورزی را در زیر مشاهده کنید شیلنگ آبیاری خانگی: از این شیلنگ ها در بیشتر مواقع در رساندن آب به زمین ها استفاده می شود کشاورزان با وصل شیلنگ به یک ماشین بزرگ پر از آب که در باغهای کوچک خود گذاشته شده اند را به قسمتهای مختلف می رسانند. شیلنگ آبیاری کشاورزی : از آبیاری هم در باغهای بسیار بزرگ و هم در باغهای کوچک به کار می رود. میشه گفت مهمترین روش برای آبرسانی باغها و مزارع کشاورزی بزرگ استفاده از شیلنگ آبرساندن به کشاورزی به صورت قطره ای است. در زمین های مردم اکثرا استخری درست می شود و آب در آنجا جمع آوری میشود و از طریق این شیلنگ آبیاری کشاورزی به زیر درختان منتقل میشود. شیلنگ آب باغبانی از جمله شیلنگ های مقاوم که از آن در آبیاری محصولات در مزارع استفاده می شود . این شیلنگ ها تفاوت هایی با شیلنگ های آب خانگی دارند که اصلی ترین آنها به شرح زیر است: شیلنگ آب باغبانی در برابر سوراخ شدن و فشارهایی که از بیرون بر شیلنگ وارد می شود استوار تر است. شیلنگ آب باغبانی معمولا جنسی محکمتر نسبت به شیلنگ آب خانگی تولید می گردد. و … این شیلنگ با متراژهای مختلف و در بسته بندی های شیک و تجاری برای ارسال برای شما عزیزان آماده ارسال است

مشخصات بهترین شیلنگ های آبیاری چیست؟ بدون شک کیفیت بسیار بالای این محصولات یکی از مهم ترین مشخصه های آن ها می باشد. همچنین تعدد و تنوع مدل های آن نیز بسیار فراوان اند.

عوامل موثر بر قیمت شیلنگ آبیاری کشاورزی و خانگی

معرفی انواع شیلنگ های کشاورزی انواع شیلنگ های کشاورزی در پایین مشاهده نمایید شیلنگ آبیاری خانگی: از این شیلنگ ها اکثرا در رساندن آب به باغها استفاده می شود. در بیشتر مواقع کشاورزان با چسباندن شیلنگ به یک ماشین آب که در باغچه های خود جای گذاری شده اند آب را به بخش های مختلف باغ می رسانند. شیلنگ آبیاری کشاورزی قطره ای: از آبیاری هم در باغهای بزرگ و هم در باغهای کوچک به کار می رود. می شود گفت بهترین روش برای آبیاری زمینها و مزارع کشاورزی بزرگ استفاده از شیلنگ آبرسانی کشاورزی قطره ای است. در مزارع در بیشتر مواقع استخری درست می شود و آب در آنجا جمع آوری می گردد و از طریق این شیلنگ آبیاری کشاورزی به زیر درختان میرود. شیلنگ آب باغبانی از جمله شیلنگ های سخت که از آن در آبیاری محصولات در زمین ها استفاده می شود . این شیلنگ ها تفاوت هایی با شیلنگ های آب خانگی دارند که بهترین آنها به شرح زیر است: شیلنگ آب باغبانی در برابر خراشیده شدن و سوراخ هایی که از بیرون بر شیلنگ وارد می شود مقاوم تر است. شیلنگ آب باغبانی معمولا جنسی پر استحکام تر نسبت به شیلنگ آب خانگی تولید می گردد. و … این شیلنگ با متراژهای مختلف و در بسته بندی های شیک برای ارسال توسط ما و دریافت توسط شما مشتریان آماده بارگیری است قیمت شیلنگ آبیاری کلمات مرتبط انواع شیلنگ کشاورزی شیلنگ آبرسانی کشاورزی شیلنگ آبیاری خانگی شیلنگ کشاورزی شیلنگ آبیاری قیمت شیلنگ کشاورزی قیمت شیلنگ خانگی فروش شیلنگ آبیاری فروش شیلنگ کشاورزی

عوامل موثر بر قیمت شیلنگ آبیاری کشاورزی و خانگی موارد متعددی را در بر می گیرند. از جمله آن ها می توان به جنس و الیاف به کار رفته در ساخت و تولید آن ها اشاره کرد که سبب تغییر هزینه های آن می شود.

فروش عمده شیلنگ های آبیاری کشاورزی و خانگی

فروش عمده شیلنگ های آبیاری کشاورزی و خانگی شرکت پخش شیلنگ ابیاری کشاورزی به منظور توزیع این محصول در سرتاسر کشور، روش های مختلفی توزیع را در پیش گرفته است. این شرکت ها شامل شرکت های تولیدی ها و یا شرکت های بازرگانی مختلفی باشند. این شرکت ها از راه های گوناگون زمینی و هوایی به توزیع این محصول در سرتاسر کشور می پردازند.

امروزه در سطح کشور مراکز تولیدی و کارخانجات به دنبال این می باشد که محصولی با کیفیت و با قیمتی ارزان تولید کنند و در سطح بازار عرضه کنند تا مردم این محصول را به صورت عمده خریداری کنند و فروشندگان فروش شیلنگ خانگی خود را به صورت عمده انجام دهند و سود بسیار بالایی برای آنها داشته باشد و این قیمت ارزان محصول به این علت می باشد که تا مردم بتوانند با بودجه ای که دارن خرید خود را انجام دهند بنابراین مراکز تولیدی و کارخانجات موجود در سطح کشور شیلنگ ارزان تولید کرده و در سطح بازار عرضه می کنند که این شیلنگ ارزان دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و به علت اینکه کشور ایران توانسته است نیاز مردم را از این محصول برطرف کند پتانسیل مورد نیاز برای صادر کردن این محصول به کشورهای اطراف را دارا شده است . قیمت شیلنگ به عواملی چون : قطر شیلنگ ، طول شیلنگ ، مواد سازنده این محصول و مهمترین عامل شرکت تولید کننده این محصول می باشد و عامل مهم دیگر نیز همین کاربرد این محصول می باشد که هر کدام از انواع شیلنگ دارای کاربرد متفاوتی می باشند و قیمت شیلنگ را بالا و پایین می کنند و کیفیت این محصول به مواردی چون مقاوم بودن در برابر فشار های بسیار بالا و استحکام داشتن در برابر ضربات وارد شده به شیلنگ هست که می توان شیلنگ را از نظر کیفیت درجه بندی کرد.

فروش عمده شیلنگ های آبیاری کشاورزی و خانگی برای مشتریان این محصولات بسیار سودمند خواهد بود و این فرصت را فراهم می کند که افراد در هزینه های پرداختی خود برای ارسال کالا صرفه جویی کنند.

آشنایی با انواع شیلنگ آبیاری

آشنایی با انواع شیلنگ آبیاری در این قسمت به آشنایی با انواع شیلنگ آبیاری می پردازیم. انواع این شیلنگ های درجه یک را بر اساس نوع کاربردی که دارند به دو دسته اساسی تقسیم بندی می کنند:

  1. شلنگ های آبیاری در منزل
  2. شلنگ های کشاورزی

از انواع شلنگ های آبیاری در منزل برای مصارف خانگی بهره برده می شود. برخی از خانه ها دارای یک پیلوت و یا حیاط بزرگ هستند. بدون شک همه قسمت های آن هر از چند گاهی نیز به شست و شو و نظافت دارد تا از انواع آلودگی ها پاک شود.

در این راستا از شلنگ های آبیاری در منزل با متراژ های مختلف بهره برده می شود. هر قدر که طول شیلنگ شما بیش تر باشد؛ اجازه مانور بیش تری در حیاط خواهید داشت و شست و شوی این ناحیه برای شما منعطف تر خواهد شد.

افزون بر این مورد، برای آبیاری درختان و گیاهان و سبزی ها و گل هایی که در باغچه منزل خود پرروش می دهید نیز، استفاده از این شیلنگ ها می تواند کار سازی باشد و نیاز شما را بر طرف سازد. در انتخاب آن ها برای مصارف خانگی باید دقت کرد. شیلنگ های مخصوص به مصارف خانگی باید وزن کم تری داشته باشند که به سادگی بتوان آن ها را در پیلوت و یا حیاط جابه جا کرده و به استفاده رسانید.

همچنین یک ویژگی دیگر آن ها که باید مد نظر قرار گیرد، نحوه نصب آن ها به شیر آب منزل است. باید دهانه آن ها به اندازه دهانه شیر آب باشد. شیلنگ های کشاورزی نیز نمونه ای از این محصولات است که برای آبیاری قطره ای به کار برده می شود.

این نوع شیلنگ ها استفاده های بسیاری در مزارع و کشتزار ها دارند. از آن ها برای آبیاری محصولات و آب دهی به آن ها استفاده می شود. بدون وجود این نوع شلنگ ها در زمین های کشاورزی این فرایند ها نیز با مشکلاتی رو به رو می شوند. انواع آن ها در مصرف آب به شدت صرفه جویی می کنند. این یکی از اساسی ترین فواید آن ها به شمار می رود.

چرا که اگر بخواهیم، به جای آن ها از شلنگ های آب معمولی استفاده کنیم، بدون شک در میزان آبی که شما به استفاده می رسانید، بسیار افراط خواهد شد و ذخایر و منابع آبی کشور به هدر می روند. از این رو استفاده از این نوع شیلنگ ها در راستای کشت و برداشت محصولات در ابعاد زیاد و یا کم ضروری است. با استفاده از آن ها هزینه آب مصرفی خود را نیز به حداقل می رسانید.

یک مزیت اساسی دیگر این نوع شیلنگ ها این است که آب را به صورت یکسان و یکنواختی به سر تا سر زمین کشاورزی می رسانند و شما دیگر نیازی به آبیاری دستی نخواهید داشت و در صرف انرژی توسط شما نیز صرفه جویی می شود. انواع آن ها در مدل های مختلفی به تولید می رسند و هر یک کارایی خاص خود را شامل می شوند.

لازم به یادآوری است که جنس به کار رفته در الیاف هر یک از این شیلنگ ها از نوع پی وی سی است که بسیار مقاومت بالایی داشته و سخت است. این شیلنگ های مرغوب و با کیفیت مشخصاتی را نیز در بر می گیرند. هر یک از این شیلنگ های خانگی و یا کشاورزی با مشخصاتی منحصر به فرد در کارخانه های تولیدی ارائه می شوند.

در قسمت بعدی از این مقاله مفید با ما همراه باشید تا به برخی از ویژگی ها و مشخصات مهم و کامل شیلنگ های مخصوص به آب رسانی کشاورزی بپردازیم. مشخصات کامل شیلنگ آب رسانی کشاورزی سایز شیلنگ آب خانگی چقدر است؟شیلنگ آبیاری کشاورزی چند اینچ است؟ عوامل موثر بر قیمت انواع شیلنگ آبیاریفروش بی واسطه شیلنگ آبیاری کشاورزی

مشخصات کامل شیلنگ آب رسانی کشاورزی

مشخصات کامل شیلنگ آب رسانی کشاورزی را در زیر بررسی می کنیم:

  1. از آن جا که استفاده از آن ها در محیط های سر باز صورت می گیرد؛ جنس آن ها بسیار اهمیت دارد. محصولات این کمپانی برای استفاده در این محیط ها و فضا های سربازی که باران و برف و تغییرات دمایی به شدت غالب است، به کار برده می شود. چرا که مقاومت آن ها در برابر این شرایط بسیار زیاد است و از همین جهت می توان این محصولات را در این محیط ها به کار برد، بدون آن که نگران تغییر کیفیت آن ها شد. این نوع اقلام درجه یک، در برابر ای تغییرات جوی سوراخ نشده و شکننده نمی شوند.
  2. مشخصه مهم آن ها مقاومت در برابر ضربه است. در زمین های کشاورزی اغلب رفت و آمد ماشین های سنگین نیز صورت می گیرد. انواع تراکتور و …. از این قبیل هستند. به همین سبب ممکن است، گاها شیلنگ ها با این ماشین ها برخورد داشته باشند و آسیب ببینند. اما جنس این محصولات را در این کارخانه معتبر به قدری با کیفیت به تولید رسانده اند، که هیچ آسیبی در اثر ضربه نمی بینند.
  3. انعطاف بالای آن ها نیز یکی از مهم ترین ها است که به این اقلام مورد نیاز در عرصه های کشاورزی برتری داده است و آن ها را در سطح جهانی به شهرت رسانیده است.

سایز شیلنگ آب خانگی چقدر است؟

سایز شیلنگ آب خانگی چقدر است؟ این مورد بر اساس پارامتر های متغیری تعیین می شود. به طور کلی سایز بندی های مختلفی برای شیلنگ های خانگی وجود دارد که بر اساس ابعاد و اندازه های خانه شما و مساحتی که در آن از این محصولات استفاده می کنید، تعیین می گردد. متراژ آن ها باید ابعاد مناسبی را شامل شود که بتوان آن ها را به همه قسمت های پیلوت و حیاط رسانید.

این شیلنگ های خانگی گاها به تانکر های آبی برای آبیاری باغچه ها و گیاهان و… متصل می شوند. از این تانکر ها آب مورد نیاز وارد شیلنگ می شود و به محیط می رسد. دوام و استحکام آن ها بسیار بالا است و به سبب وجود برخی ویژگی های مهم است که آن ها را در کاربرد های خانگی بسیار به مصرف می رسانند.

این اقلام سال های سال در این محیط ها سالم باقی می مانند و پوسیده نمی شوند و آسیبی به بافت و ساختار پی وی سی آن وارد نمی شود. حتی اگر از روی آن ها با ماشین هایی که در پیلوت پارک می کنند، به اشتباه رد شوند، باز هم به سبب انعطاف بالایی که دارند، خللی در آن ها ایجاد نشده و نمی شکنند.

شیلنگ آبیاری کشاورزی چند اینچ است؟

شیلنگ آبیاری کشاورزی چند اینچ است؟ شیلنگ آبیاری کشاورزی چند اینچ است؟ شیلنگ هایی که برای چنین مصارفی به کار می روند، دارای ابعاد مختلفی می باشند. برخی از انواع آن ها 2 اینچ هستند که برای مصارف کشاورزی بسیار عالی به شمار می روند. همچنین آن ها بر اساس تعداد لایه ها و ضخامتی که دارند، وزن های مختلفی را نیز شامل می شوند.

  1. انواع 18 ونیم کیلویی
  2. انواع 20 کیلویی
  3. 21 کیلویی
  4. 22 کیلویی
  5. 23 کیلویی

در این بین جای می گیرند که هر یک دارای تعداد لایه های مشخصی می باشند. برخی از آن ها سه لایه بوده که ضخامت بالایی را در بر می گیرند و وزن آن ها نیز به طبع بالاتر است. برخی از مدل های آن ها سه لایه می باشند که ضخامت آن ها کم تر از نوع اول است، و وزن کم تری را نیز شامل می شوند.

جا به جایی آن ها در محیط کار ساده تری خواهد بود و حمل آسان تری دارند. طول کلاف شیلنگ ها نیز با هم تفاوت هایی دارد. برخی از آن ها 30 متری بوده و برخی 25 متری و در برخی موارد انواع 20 متری آن ها نیز به فروش می رسند. هر یک را باید با توجه به نوع استفاده و نیاز های خود خریداری کنید تا بیش ترین کارایی را برای شما داشته باشند.

عوامل موثر بر قیمت انواع شیلنگ آبیاری

عوامل موثر بر قیمت انواع شیلنگ آبیاری بسیار متعدد می باشند. انواع آن ها در اثر موارد زیر کیفیت متفاوتی خواهند یافت:

  1. بر اثر تعدد تعداد لایه های آن ها قیمت های آن ها متفاوت می شود. انواع آن ها ضخامت های مختلفی دارند و بدون شک هر چه ضخامت بیش تری داشته باشند، مواد به کار رفته در تولید آن ها نیز بیش تر بوده است و از این رو قیت و هزینه ای که در بر می گیرند نیز بیش تر خواهد بود.
  2. انواع آن ها را در کارخانه های مختلف با کیفیت های متفاوتی می سازند، در تولید آن ها در هر کارخانه ای از طراحی های ملکولی متفاوت و مواد و ساختار متفاوتی بهره برده می شود. آن چه قدر مسلم است، افزایش کیفیت به افزایش قیمت منجر می شود.
  3. این شیلنگ ها را در متراژ و کلاف های چند متری به فروش می رسانند. هر چه متراژ آن ها بیش تر باشد، طول بالاتری داشته باشند، قیمت هایی که در وجه آن ها باید پرداخته شود نیز بیش تر و بالاتر خواهد بود.

فروش بی واسطه شیلنگ آبیاری کشاورزی

فروش بی واسطه شیلنگ آبیاری کشاورزی شیلنگ آبیاری مخصوص به کشاورزی و مصارف خانگی بسیار پر فروش شده است. این مرکز فروش بی واسطه شیلنگ آبیاری کشاورزی انواع این مدل ها را به مشتریان خود عرضه می کند. اگر قصد خرید از این محصولات را دارید، بدون شک این مرکز معتبر یکی از بهترین ها است و بهترین انواع را به دست شما می رساند.

شیلنگ آب رسانی کشاورزی یکی از مفید ترین اقلامی است که در این عرصه ها می توانید از آن استفاده کنید. آن ها آب را به صورت یکسان و یکنواخت در سر تا سر زمین کشاورزی پخش می کنند و به این ترتیب همه قسمت های زمین شما به صورت یکسانی آبیاری شده و باردهی می دهند.

افزایش راندمان کاری در فرایند های کشاورزی نیز یکی از مزیت های استفاده از آن ها است. این شیلنگ ها بازدهی را بالاتر می برند. شیلنگ آبیاری خانگی در رنگ بندی متفاوتی نیز ارائه می شود. سایز شیلنگ آب بسته به دلخواه شما در حین خرید تعیین می شود.

به هر میزانی که بخواهید قادر به تهیه آن ها خواهید بود. شیلنگ آبیاری کشاورزی برای مصارف زارعان به فروش عمده نیز می رسد. اگر زمین های کشاورزی وسیع و پهناور دارید، می توانید از این نوع شیلنگ ها برای استفاده بهره برید. این محصولات در خرید عمده قیمت هایی بسیار مناسب تر می یابند و با بهترین و نازل ترین قیمت ها ارائه می شوند.

قیمت شیلنگ بر اساس متراژ و طول و عرض و تعداد لایه ها تعریف شده و به مشتریان ابلاغ می شود. اگر می خواهید آن ها را از نقاط دور دست کشور خریداری کنید نیز مشکلی برای شما وجود نخواهد داشت و این محصولات با روش های بسیار مناسب و استاندارد برای شما ارسال می کنند.

فروش شیلنگ آبیاری با قیمت هایی ویژه همراه است. می توانید آن ها را در این مرکز به صورت گسترده ای خریداری کنید. در خرید شما تخفیفاتی نیز لحاظ می شود. این تخفیف ها و کاهش قیمت ها در این فرصت ویژه برای جلب رضایت مشتریان عزیز اعمال می شوند.