آیا می دانید از طریق سایت های فروش اینترنتی شیلنگ آب فنری را با قیمت تولید خریداری می کنید؟

شیلنگ آب فنری از مدل شیلنگ هایی است که برای کار های صنعتی از آن استفاده می کنند و باکیفیت مرغوب توسط شرکت های تولید کننده تولید می شوند.
جهت خرید عمده انواع شیلنگ آب فنری مرغوب از طریق سایت های فروش اینترنتی خریداری نمایید که قیمت فروش در این سایت های برابر با قیمت تولیدی کارخانه می باشد یعنی با خرید اینترنتی واسطه ها را حذف می کنید.
این نوع سفارش یکی از پرمصرف ترین نوع ابزارهای صنعتی بوده که مورد نیاز اغلب فرایندهای انتقالات سیالات لبنی و نوشیدنی می باشد.

تولید شیلنگ آب فنری

شیلنگ آب فنری

شیلنگ های فنری به دو دسته شیلنگ فنری پلی اورتان و فنردار آبنما تقسیم می شوند.
دسته اول پلی اورتان جز خانواده پنوماتیک بوده و برای انتقال باد مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر آن برای مصرف آب هم مورد استفاده قرار می گیرد.
شلنگ آبنمافنردار با داشتن مفتول های فلزی از مواد پی وی سی تولید شده و کاربرد در صنایع غذایی، انتقال آب و سایر مواد بکار گرفته می شود.

شیلنگ خرطومی آبنمافنردار
 یکی از پرطرفدارترین محصولات که از مواد پی وی سی و مفتول های فنری فلزی تشکیل شده است.
تولید ایران
ساختار پی وی سی و فنرهای فلزی
رنگ بی رنگ شفاف خطوط رنگی در امتداد طولی شیلنگ
دما کاری  رنج دمایی 20- تا 80+ درجه سانتیگراد
مزایا  مقاوم در فشارهای منفی، سازگار برای انتقال مواد غذایی و بهداشتی بودن، سبک وزن بودن و جابجایی آسان، داشتن طول عمر بالا
موارد کاربردی موارد استفاده این نوع لوله برای انتقال شیر و نوشیدنی های تخمیری مورد استفاده قرار می گیرد و هم چنین برای انتقال آب، روغن و پودر در صنعت و کشاورزی استفاده می شود.
سایز شلنگ آبنما
ردیف  سایز (اینچ) طول حلقه( متر) ردیف   سایز (اینچ) طول حلقه( متر) ردیف سایز (اینچ) طول کلاف( متر) ردیف سایز (اینچ) طول کلاف( متر)

1

3/8

50 4 3/4 50 7 1/2 1 50 10 3 30

2

1/2

50 5 1 50 8 2 30 11

4

30

3 5/8 50 6 1/4 1 50 9 1/2 2 30

شیلنگ آبنمافنردار

تولید شلنگ آبنمافنردار

لوله آبنمافنردار دارای ساختاری است که استفاده از این نوع را در بسیاری از کارها مقدور ساخته است.
از ویژگی بارز این محصول داشتن فنرهای فلزی بوده که با وجود آن استجکام کار زیاد شده و فشارهای منفی و خلا شیلنگ دچار جمع شدگی نمی شود.
شفافیت بالا از دیگر ویژگی ها بوده، این شفافیت به دلیل استفاده از مواد مرغوب و یر سمی بوده که علاوه بر ایجاد شفافیت موجب شده برای مصارف غذایی مناسب باشد.
شعاع خمش شیلنگ مناسب بوده و در استفاده دارای انعطاف و نرمی خوبی می باشد.
تولید این محصول در داخل کشور با کیفیتی مطلوب انجام می پذیرد و این حجم تولید پاسخگوی نیازهای داخی بوده و علاوه بر آن ظرفیت صادر به کشورهای دیگر را هم دارا می باشد.

شیلنگ آبنمافنردار