شیلنگ سندبلاست درجه یک یکی از بهترین وسایلی است که در صنایع مختلف برای شات کردن مواد و مصالح با شرایط خاص مانند درجه حرارت بالا، فشار بسیار زیاد و … مورد استفاده قرار می‌گیرد و لذا همین موضوع سبب شده است که این محصولات از جمله محصولات پرفروش در سراسر دنیا باشند. فروش شیلنگ سندبلاست از طرق مختلفی صورت می‌گیرد که در این بین فروش اینترنتی بهترین و مطمئن‌ترین و همچنین مقرون به صرفه ترین روش است.

فروش عمده شیلنگ سندبلاست درجه یک

آشنایی با انواع شیلنگ سندبلاست

آشنایی با انواع شیلنگ سندبلاست همانطور که در بالا هم به آن اشاره شد، شیلنگ سندبلاست برای شت کردن مصالح و مواد مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که شات کردن یعنی چه؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که شات کردن یعنی پرتاب کردن و یا انتقال مواد و سیالات از لوله سندبلاست با شتاب و قدرت بالا که اصولا در صنعت از آن برای زنگ زدایی از محصولات و مواد فلزی، رنگ برداری، تمیز کردن سطوح و وسایل مختلف، آماده سازی قطعات و … استفاده می‌شود.

اما در مورد انواع شیلنگ سندبلاست باید گفت که یک فاکتور و پارامتر مهم در مورد انواع این دسته از محصولات نقش بسیار اساسی را بازی می‌کند و آن فاکتور اساسی هم اصطکاک است. 

در بین سطوح و جداره شیلنگ‌های سندبلاستی که برای شات کردن مورد استفاده قرار می‌گیرند، سایش و اصطکاک بسیار زیادی وجود دارد و لذا همین موضوع سبب می‌شود که اولا استفاده از انواع مختلف شیلنگ‌های معمولی و حتی گاها شیلنگ‌های ضد سایش در فرآیند شات کردن امکان پذیر نباشد.

در ثانی همین مقدار بالای سایش و اصطکاک است که نوع، سایز، اندازه و جنس و ابعاد شیلنگ سندبلاست را تعیین می‌کند. 

از جمله پرکاربردترین شیلنگ‌های سندبلاست می‌توان به شیلنگ سندبلاست 1/2 اینچ، 3/4، 1/4 و 1 اینچ اشاره کرد.

همچنین لازم به ذکر است که از جمله مهمترین ویژگی‌های شیلنگ سندبلاست می‌توان به انعطاف پذیری بالای این محصولات، وزن سبک این دسته از شیلنگ‌ها، مقاومت در برابر دماهای به نسبت سرد و گرم در محدوده منفی 20 تا مثبت 180 درجه فارنهایت و جنس لاستیک مقاوم در برابر مواد ساینده پرفشار اشاره کرد.

برندهای معتبر شیلنگ سندبلاست درجه یک

برندهای معتبر شیلنگ سندبلاست درجه یک در مورد معتبرترین برندهایی که در زمینه عرضه و فروش شیلنگ سندبلاست باکیفیت و درجه یک در کشور فعالیت می‌کنند باید ذکر کرد که تقریبا تمامی این برندها، برندهای معتبر خارجی هستندو تولید کنندگان کشورمان در این زمینه هنوز قادر به رقابت با برندهای خارجی نیستند.

از جمله معتبرترین برندهای عرضه کننده شیلنگ سندبلاست می‌توان به برند ایتالیایی ALFAGOMA، برند SNI – HOSE FELEX و چندین و چند برند معتبر آلمانی، ایتالیایی و ترکیه‌ای اشاره کرد.