شیلنگ خرطومی انتقال آب از مهم ترین تجهیزات آبیاری است که توسط آن آب به خوبی به درون مزرعه هدایت می شود. این شیلنگ ها به خاطر کیفیت و مقاومت بالایی که دارند بیشتر از لوله های دیگر جهت آبیاری مورد استفاده قرار می گیرند.فروش شیلنگ خرطومی مخصوص آبیاری به صورت رولی انجام می شود که این فروش به دو روش مستقیم و غیر مستقیم امکان پذیر است و از این جهت تهیه آن کار مشکلی نیست.

فروش شیلنگ خرطومی انتقال آب

انواع شیلنگ خرطومی انتقال آب

انواع شیلنگ خرطومی انتقال آب انواع شیلنگ خرطومی را از بهترین مواد اولیه تهیه می کنند و دارای سایزهای مختلفی می باشند که از هر کدام از آنها در زمینه ای خاص استفاده می کنند. شیلنگ های خرطومی دارای ویژگی های خوبی از این قبیل می باشند: سطح بیرونی آنها حالت شیاردار دارد که این مقاومت آنها را در برابر فشارها افزایش می دهد.

اگر به جنس این شیلنگ ها دست بزنید متوجه خواهید شد که بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند که این ویژگی موجب می شود که در برخورد با هر جسمی شیلنگ مقاومت خود را حفظ کند و در صورت کشیده شدن نیز آسیبی برای آنها ایجاد نشود.

بر خلاف سطح بیرونی آنها باید گفت که سطح درونی این شیلنگ ها خیلی صاف و یکنواخت می باشد و دچار رسوب گرفتگی یا رشد جلبک نمی شود و آب را به خوبی انتقال می دهند. جنس این شیلنگ ها نسبت به مواد اسیدی و شیمیایی نیز مقاوم است و به همین خاطر طول عمر بالایی دارند.

شیلنگ های خرطومی بسیار سبک وزن هستند و می توان از آنها در زمین های پست و هموار هر دو استفاده کرد که به دلیل وزن کم آنها جابجایی بسیار راحتی دارند و حتی یک فرد به تنهایی می تواند رول آنها را جابجا کند. این شیلنگ به سبب ویژگی های خوبی که دارد بیشترین میزان استفاده را در زمینه آبیاری دارد.

لیست قیمت شیلنگ خرطومی انتقال آب

لیست قیمت شیلنگ خرطومی انتقال آب لیست قیمت شیلنگ خرطومی انتقال آب بر اساس نوع جنس شیلنگ و سایز آن در نظر گرفته می شود بنابراین اختلاف قیمت هایی در بین اقسام مختلف این شیلنگ ها دیده می شود. شیلنگ خرطومی در رنگ های آبی و طوسی و مشکی و … وجود دارند که به گونه ای رنگ آنها در نوع درجه بندی شیلنگ موثر است.

قیمت شیلنگ در صورت خرید عمده به طریق مستقیم و بدون واسطه خیلی مناسب تر می باشد چرا که همیشه خرید کالا از تولیدی آن ارزانتر محاسبه می شود البته فروش این رول ها نیز از طریق نمایندگی های فروش نیز با قیمتی مقطوع انجام می گیرد. امروزه با وجود مصارف زیادی که از این شیلنگ ها می شود تولید کنندگان آنها را با قیمت هایی مناسب در بازار عرضه می کنند.