شیلنگ ها از پرکاربردترین وسایل و تجهیزات سرویس های بهداشتی  در ساختمان ها و دیگر اماکن مانند آبیاری در کشاورزی  هستند. از بهترین نوع شیلنگ های مخصوص شیر آب، شیلنگ خرطومی می باشد. این محصول دارای ویژگی های فوق العاده است. این نوع شیلنگ ها از جنس های متفاوتی تولید می شوند. 

شیلنگ خرطومی آب در قیمت های متنوع موجود می باشد. شما می توانید نمونه های ارزان آن را در این سایت خریداری کنید. از آن جا که این نوع شیلنگ ها در کشور ما کاربردهای وسیعی در بخش کشاورزی و ساختمان سازی دارند تولید کنندگان بهترین مواد اولیه را برای تولید آن ها به کار می برند. معمولا جنس این شیلنگ های پر کاربرد از pvc است. ساختار منحصر به فرد این محصول باعث شده که آب به راحتی و با سرعت مناسب از درون آن ها عبور کند. 

فروش شیلنگ خرطومی آب با قیمت ارزان

شیلنگ خرطومی چیست

شیلنگ خرطومی چیستآیا می دانید شیلنگ خرطومی چیست و از چه موادی تشکیل شده است؟ امروزه با توجه به تولید انواع شیلنگ ها، انواع مختلفی از شیلنگ های خرطومی در کشور تولید می شوند. این شیلنگ ها اغلب از جنس پلاستیم محکم یا همان pvc تولید می شوند و قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند. شیلنگ های خرطومی برای بخش کشاورزی و همچنین برق کشی ساختمان ها به کار می روند. 

این نوع محصولات دارای سطح داخلی صافی هستند. سطح بیرونی آن ها دارای برآمدگی هایی است که جهت سهولت در منعطف شدن آن ها به کار رفته است. انواع شیلنگ خرطومی در ضخامت ها و قطرهای متفاوت تولید می شود. ممکن است آن ها را با تنوع در رنگ مشاهده نمایید. 

کیفیت هر نوع از این شیلنگ ها نیز متفاوت است. قیمت فروش آن ها نیز بر حسب کیفیت، ضخامت و جنس آن ها تعیین می شود. جهت سهولت در عبور انواع مواد از این شیلنگ ها، تولید کنندگان این محصول، سطح داخلی شیلنگ ها را بدون اصطکاک تولید می کنند. این محصول از ماده pvc که امروزه در جهان بسیار کاربرد دارد تولید می شود. 

این محصول ایده آل در رنگ های مختلفی تولید و در حجم انبوه در سراسر کشور توزیع می شود. برای سفارش این محصول می توانید از روش های مختلف استفاده کنید. 

انواع شیلنگ خرطومی موجود در بازار

انواع شیلنگ خرطومی موجود در بازارشاید به دنبال نوع خاصی از شیلنگ خرطومی در بازار باشید و آن را پیدا نکنید. ما در این مجموعه سعی داریم بهترین نمونه از انواع شیلنگ های خرطومی را با قیمت ها و کیفیت های مناسب در اختیار شما قرار دهیم. 

انواع شیلنگ خرطومی را بدون واسطه با قیمتی ارزان خریداری کنید. این نوع محصول در ضخامت های گوناگون تولید و عرضه می شود. شیلنگ های خرطومی هم در بخش آبیاری کشاورزی و هم در برق کشی ساختمان ها قابل استفاده است. 

این نوع شیلنگ ها در بسته بندی های متفاوت و به صورت متری عرضه می کنند. کارخانه های تولید انواع شیلنگ، شیلنگ های خرطومی را با توجه به نوع کاربردی که دارند در اندازه، قطر و ضخامت های مختلف تولید می کنند. 

شیلنگ های خرطومی مانند دیگر شیلنگ ها از لحاظ موارد زیر با هم متفاوت هستند:

  • سایز
  • وزن
  • قطر
  • ضخامت

اما جنس شیلنگ های خرطومی از پی وی سی است. این محصولات دارای وزنی سبک بوده و نصب آن ها بسیار آسان است. شیلنگ های خرطومی در سایزهای 1 الی 8 اینچ توسط کارخانه ها تولید می شوند. شیلنگ های خرطومی انواع متفاوتی داشته و علاوه بر انتقال آب، برای انتقال سایر مواد پودری و گازی نیز به کار می رود. 

انواع این شیلنگ ها که هر نمونه از آن را برای کاربردهای مختلف خریداری می کنند را می توان از سراسر کشور سفارش داد، زیرا خرید اینترنتی به صرفه تر است. 

کاربرد انواع شیلنگ خرطومی در صنعت

کاربرد انواع شیلنگ خرطومی در صنعتشیلنگ خرطومی در چه صنعت هایی کاربرد دارد؟ اگر بخواهیم کاربرد شیلنگ های خرطومی را معرفی کنیم باید بدانید که این نوع شیلنگ ها متفاوت هستند. 

کاربرد شیلنگ خرطومی آب در صنعت کشاورزی بسیار زیاد است. برای انتقال آب جهت آبیاری محصول و همچنین انواد کودهای مایع از شیلنگ های خرطومی انعطاف پذیر در زمین های کشاورزی و همچنین باغات استفاده می شود. 

از ویژگی های مهم این نوع شیلنگ ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای سطح داخلی صاف
  • انعطاف پذیری مناسب
  • وزن سبک
  • ماندگاری طولانی
  • مقاومت بالا
  • نصب آسان

دارا بودن سطح داخلی مناسب و صاف از ویژگی های مناسبی است که باعث عبور راحت آب و دیگر مواد از این شیلنگ ها شده است. همچنین مقاومت بسیار بالای این محصول در برابر فرسایش باعث شده تا اغلب کشاورزان از این محلول در کشاورزی ها استفاده کنند. 

استحکام و انعطاف پذیری بالا و همچنین قابلیت عایق پذیری این محصول یکی از دلایل مهم پرکاربرد بودن آن در جهان امروز است. این شیلنگ ها در مقایسه با انواع شیلنگ هایی که از جنس های دیگری ساخته شده اند، قیمتی با صرفه تر دارد. 

شیلنگ های خرطومی در صنعت های زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  • ساختمان‌ سازی
  • انتقال آب
  • کشاورزی
  • انتقال گاز
  • و…. 

مشاوره خرید شیلنگ خرطومی درجه یک

مشاوره خرید شیلنگ خرطومی درجه یکممکن است برای خرید شیلنگ خرطومی درجه یک نیاز به مشاوره داشته باشید. کارشناسان فروش سعی دارند خدمات مناسبی را در زمینه خرید و فروش انواع شیلنگ ها در اختیار مشتریان قرار دهند. دریافت مشاوره قبل از خرید بهترین راه برای خرید شیلنگ های خرطومی با کیفیت بالا و درجه یک می باشد. 

شیلنگ خرطومی درجه یک در اندازه مورد نظر برای کاربرد جهت انتقال آب و سایر مواد را با بهترین قیمت و کیفیت عالی از این سایت خرید کنید. کافی است پس از مشاوره با کارشناسان اندازه و طول این شیلنگ ها را سفارش دهید. برای این محصول خدمات پس از فروش نیز در نظر گرفته شده است. 

اگر شیلنگ های خرطومی را در جنس های مختلف مشاهده نمودید بدون شک تفاوت در قیمت آن ها نیز موجود است. امروزه با تولید انواع شیلنگ های خرطومی از جنس پی وی سی در زمینه خرید این محصول صرفه جویی در هزینه به عمل آمده است. قابلیت های خوب این محصول باعث شده که در اکثر صنایع از این نوع شیلنگ ها و لوله ها استفاده شود. 

از آن جا که امروزه صنعت های مختلف به خرید این محصول درجه یک روی آورده اند، کارخانه ها تولیدات خود را افزایش داده و به سراسر کشور عرضه می کنند. این نوع شیلنگ ها قیمتی مناسب داشته و اقتصادی تر می باشد.