شیلنگ آبنما فنردار از دسته شیلنگ های منعطف می باشد که به منظور انتقال انواع سیالات در بخش های صنعتی، کشاورزی و خانگی استفاده می شود. دلیل انتخاب کلمه “آبنما”‌برای این شیلنگ، شفاف بودن بدنه آن است که باعث تشخیص نوع سیال در حین کار می شود. گفتنی است جنس این نوع شیلنگ از پی وی سی است که قدرت و دوام بالایی دارد و همچنین به راحتی نصب خواهد شد. شیلنگ فوق جزو بهترین و کارآمدترین نوع شیلنگ ها است که از فروش خوبی در بازار برخوردار است.

فروش بهترین شیلنگ آبنما فنردار

انواع شیلنگ آبنما فنردار چیست؟

انواع شیلنگ آبنما فنردار چیست؟

از انواع شیلنگ های صنعتی می توان به شیلنگ آبنما فنر دار، شیلنگ آبنما نخ بافت و شیلنگ آبنما فنردار و بافته نخ اشاره کرد که هر یک بر اساس کاربری که دارند دسته بندی شده اند. فشار کاری و محدوده دمایی قابل تحمل برای هر یک از این مدل شیلنگ ها متفاوت است و می بایست قبل از خرید این موارد را بررسی نمود که در حین کار خرابی به بار نیاید.
انواع شیلنگ آبنما در اندازه های ۱، ۱/۲، ۱/۴، ۲  اینچ و … با طول های ۲۵ یا ۵۰ متر تولید می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. خوب است بدانید برای بالا بردن استقامت و تحمل فشار کاری شیلنگ آبنما از سیم های گالوانیزه ای در دیواره های آن استفاده می کنند تا در زمان انتقال انواع سیالات صنعتی و شیمیایی و … نشتی یا پارگی رخ ندهد. علت شفاف بودن این نوع شلنگ ها به این خاطر است که در زمان رد و بدل شدن مایع، چنانچه خللی در کار ایجاد شود فورا به رفع مشکل بپردازند و روند کاری ادامه پیدا کند.
از خصیصه های برجسته این نوع شیلنگ ها مقاومت بالا در برابر فشار و حرارت زیاد، منعطف بودن شیلنگ، صاف و یکدست بودن بدنه داخلی و خارجی، شفافیت بالا و حمل و نقل آسان آن است. همچنین ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این مدل شیلنگ غیر سمی و فاقد بو است که برای انتقال مواد غذایی نیز مناسب می باشد.

قیمت شیلنگ آبنما فنردار ارزان

قیمت شیلنگ آبنما فنردار ارزان

شیلنگ آبنما که سازگاری زیادی با انواع شرایط جوی دارد و همچنین در برابر مواد اسیدی و باز مقاوم است، در بازار معاملات از فروش بالایی نیز برخوردار می باشد. این فروش بالا را می بایست مدیون کیفیت و مرغوبیت جنس بکار رفته در شیلنگ و دوام و طول عمر بالای این محصول دانست. همچنین مناسب بودن قیمت شیلنگ آبنما فنردار نیز در این مقوله بی تاثیر نیست. چراکه بعد از بالا بودن کیفیت یک جنس، قیمت آن نیز مهم می شود و به نوعی این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند.