شیلنگ خرطومی 2 اینچ شیلنگی است که از سه لایه به وجود آمده است دارای یک روکش بیرونی که روی آن شکاف های باریک و برآمدگی هایی وجود دارد که این امر سبب دوام و سختی زیاد شیلنگ های خرطومی می گردد و دارای یک لایه درونی است که آن برعکس لایه بیرونی کاملا هموار و بدون شکاف هست به طوری که می تواند هر نوع ماده ایی را از خود عبور دهد. برای خرید و اطلاع از قیمت شینگ های خرطومی میتوانید به سایت ما که فروشنده شیلنگ های خرطومی میباشد مراجعه فرمایید.

فروشندگان شیلنگ خرطومی 2 اینچ

انواع شیلنگ خرطومی 2 اینچ ایرانی

انواع شیلنگ خرطومی 2 اینچ ایرانی شیلنگ های خرطومی مدل های مختلفی دارند که هر کدام کاربرد های خاص خودشان را دارند، از انواع شیلنگ خرطومی میتوان شیلنگ های خرطومی کشاورزی را نام برد، ‌که از آن برای پمپاژ آب و آبیاری، منتقل کردن آب، انتقال ذرت و غلات و هر کاری که مربوط به آبیاری باشد استفاده می شود.

یکی از پر کاردبردترین شیلنگ های خرطومی برای کشاورزی شیلنگ های خرطومی 2 اینچ می باشد، شیلنگ های خرطومی کشاورزی نیز به مدل های مختلف تقسیم می شوند: شیلنگ خرطومی هلی فلکس: این نوع شیلنگ معمولا برای انتقال آب و مواد شیمیایی در صنعت های مختلف کارخانه و کشاورزی استفاده می‌شود و به دلیل سبک بودن، استحکام زیاد و منعطف بودن محبوبیت آن بین صنایع مختلف بیشتر است‌.

شیلنگ خرطومی پمپ بنزین مدل دیگری از شیلنگ های خرطومی است. که قبل از تهیه و خرید این نوع شیلنگ باید دما و فشار عملکرد مانده را نیز در نظر بگیرید زیرا اگر فشار شیلنگ کمتر از دستگاه باشد سبب می شود مقاومت شیلنگ کم شود و یا اگر فشار شیلنگ نسبت به سیستم بیشتر باشد باعث تراشیدن خرج و مخارج بیشتری برای شما می شود.

شیلنگ خرطومی دریل نیز جزو دسته شیلنگ های خرطومی به حساب می آید که بیشتر برای روکش سیم های دریل و صنعت برقکاری و معرق کاری و… کار برد دارند.

بهترین قیمت شیلنگ خرطومی 2 اینچ

بهترین قیمت شیلنگ خرطومی 2 اینچ شیلنگ های خرطومی پرکاربرد ترین شینگ ها و لوله هایی هستند که در ساختمان سازی و صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا برای هر نوع کاری از قبیل روکش و محافظت انتقال مواد و آب و …کاربرد دارند.

همانطور که اشاره کردیم شیلنگ های خرطومی در نوع و مدل های مختلفی قرار دارند و بنا به جنس و اندازه آنها قیمت شیلنگ خرطومی نیز متفاوت است در نتیجه شما باید اول جنس و نوع شیلنگ مورد نظرتان را مشخص کنید و سپس برای خرید اقدام فرمایید.

پس اگر به دنبال شیلنگ هایی با استحکام بالا و کیفیت خوب هستید؛ می توانید از سایت ما دیدن فرمایید و شیلنگ مد نظرتان را سفارش دهید.