این شلینگ ها از بدنه ای از جنس فلز در اندازه های مختلف تولید می شوند، در نظر داشته باشید که این شیلنگ ها قابلیت حلقه کردن تا 50 متر هم داشته و همچنین قابلیت متصل کردن به مخزن و نیز قابلیت متصل به شیر آب جهت ورود و خروج آب را نیز دارند.برای سفارش این شیلنگ آبنما فنردار شفاف، شما عزیزان می توانید با کارشناسان و یا مشاوران ما در ارتباط باشید.

فروشندگان شیلنگ آبنما فنردار شفاف

مشخصات شیلنگ آبنما فنردار شفاف

مشخصات شیلنگ آبنما فنردار شفاف این شیلنگ ها دارای وزنی بسیار سبک بوده و از قابلیت نصب در هر مکانی بر خوردار می باشند، معمولا این شیلنگ ها دارای پایه های مخصوص و چرخه ی گردان برای جمع کردن دارند، همچنین توجه کنید که این شیلنگ ها دارای وزنی بین 4 تا 5 کلیو گرم می باشد.

از قابلیت ها و مشخصات شیلنگ آبنما، می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • قابلیت انتقال آب و همچنین دارای نگهدارنده دیواری شیلنگ
  • قابلیت استفاده حتی 1 متر از این شلینگ ها برای منازل و آپارتمان ها
  • بسیار مناسب برای منازل، ویلا، باغ
  • قابلیت جدا سازی قرقره و چرخه های آن
  • قابلیتی بی نظیر با امکان اتصال به کوپلینگ ها جهت آبیاری
  • قابلیت حلقه کردن و جمع شدن این شیلنگ ها تا 50 متر

توجه کنید که ما هیچگاه تبلیغ نمی کنیم، بلکه این مشتریان و سابقه کار ما است که تبلیغی برای کار ما شده است.

همچنین شما عزیزان به این نکته خوب توجه کنید که این شیلنگ ها از سری شیلنگ های هستند که مورد رضایت کامل مشتریان عزیز قرار گرفته است.

استعلام قیمت شیلنگ آبنما فنردار شفاف

استعلام قیمت شیلنگ آبنما فنردار شفاف خرید شیلنگ آبنما فنردار، به صورت عمده نیز برای مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد، همچنین دقت کنید که امکان خرید شیلنگ آبنما فنردار صنعتی، به صورت عمده نیز برای مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد.

همچنین امکان خرید مستقیم این شیلنگ آبنما فنردار صنعتی، به صورت عمده و خرده به صورت حضوری و نیز غیر حضوری و همچنین به صورت راحت و آسان، آنلاین و اینترنتی، با پرداخت هزینه درب منزل، مهلت تست این محصولات و همچنین امکان ارسال این شلنگ جمع کن ها، به سر تا سر کشور نیز برای مشتریان عزیز، امکان پذیر می باشد.

فروش فوق العاده انواع شلنگ جمع کن کارواش به صورت عمده و تکی، با قیمت بسیار مناسب ویژه زمستان 99 به همراه تخفیف ویژه برای مشتریان واقعی امکان پذیر می باشد.

همچنین در نظر داشته باشید که برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز قیمت استعلام قیمت شیلنگ و همچنین دیگر شیلنگ آبنما های فنردار شفاف، در سایز، ابعاد و اندازه های مختلف، شما عزیزان می توانید با کارشناسان و یا همکاران ما در ارتباط و یا تماس باشید.