شیلنگ خرطومی پمپ بتن، بسیاری از فعالیت‌ها را سهولت بخشیده و راه را برای استفاده در بخش‌های مختلف کار از جمله بتن ریزی هموار کرده است و از این شیلنگ در کارخانجات و صنایع مختلف بخصوص صنعت کشاوری و ساختمان‌سازی بسیار استفاده شده که با توجه به افزایش روز افزون متقاضیان این شیلنگ کاربردی، فعالیت تولیدکنندگان این محصول روندی صعودی به خود گرفته و در انواع و اقسام گوناگون تولید و به فروش می‌رسد.

فروشنده شیلنگ خرطومی پمپ بتن چند لایه

بررسی ساختار شیلنگ خرطومی پمپ بتن

بررسی ساختار شیلنگ خرطومی پمپ بتن

امروزه، انواع شیلنگ خرطومی پمپ بتن در مراکز مختلف به فروش می‌رسد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارا می‌باشند و در جهت امور خاصی از آن استفاده می‌شود؛ و به طور معمول در چند نوع شیلنگ خرطومی زمینی، دکلی، سیمی و نخی در بازار موجود می‌باشد، که توضیح درباره هر یک در این مطلب نمی‌گنجد؛ امّا در مورد ساختار کلّی و مشابه تمام انواع شیلنگ‌ها تلاش می‌کنیم تا اطلاعاتی را به شما انتقال بدهیم.

جنس: استیل ضد زنگ از برترین جنس‌های شیلنگ‌های خرطومی می‌باشد، که مقاومت بسیار بالایی در برخورد با مواد مختلف دارند و چندین سال بدون آسیب و خوردگی، می‌توان استفاده کرد. در این شیلنگ‌ها، تولیدکنندگان از استیل ۳۴۰L و ۳۱۶L بیشتر استفاده می‌شود؛ همچنین قسمت اتصالات این شیلنگ، از ترکیب استیل ضد زنگ ۳۰۳ به همراه برنج Ms58 و فولاد کربندار st37 ساخته می‌شود، که بتواند در برابر شرایط محیطی و مواد گوناگون مستحکم باشد.

دما: یکی از مهّم‌ترین ویژگی‌های یک شیلنگ خرطومی مرغوب و با کیفیت، میزان تحمل سردی و گرمی مواد مختلف و تطابق آن با شرایط محیطی بیرون می‌باشد، که در اغلب موارد متقاضیان نیازمند شیلنگی هستند که در درماهای بسیار بالا بتواند ساختار خود را حفظ کرده و بدون آسیب‌رسانی به مواد و روند کار، عملکرد خود را به خوبی نشان دهد. دمای این شیلنگ‌ها با یکدیگر متفاوت است؛ امّا بصورت میانگین بیشتر شیلنگ‌های خرطومی دمای بین منفی پنجاه تا مثبت صد درجه سانتی گراد را طاقت می‌آورند و به ندرت ممکن است نیازی به خارج از این محدوده دمایی باشد.

اندازه و شکل ظاهری: طول و قطر این شیلنگ‌ها در چندین اندازه استاندارد و تعیین شده می‌باشد که هر ارگان با توجه به هدف و کاربرد مورد نظر خود، می‌تواند اندازه دلخواه خود را سفارش دهد؛ همچنین از لحاظ ظاهری، درون این شیلنگ‌ها کاملاً صاف و روان برای عبور مواد می‌باشد؛ امّا شکل بیرونی این شیلنگ‌ها اندکی متفاوت است و به صورت دندانه ای و عاج دار در جهت محافظت بهتر از بدنه در برابر آسیب‌های گوناگون می‌باشد.

بررسی ساختار شیلنگ خرطومی پمپ بتن به خوبی نشان می دهد که از سه لایه پی وی سی تشکیل شده است. لایه درونی آن پی وی سی ضد سایش بوده و لایه میانی از پی وی سی سخت و در نهایت بخش بیرونی آن نیز با پی وی سی نرم ساخته شده است.

این نوع از محصولات تولید شده در مقابله با گرما و حتی تغییرات شرایط آب و هوایی، مقاومت بسیار بالایی دارند و از این حیث جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و حتی می توان در فضای هوای آزاد نیز از آن استفاده کرد.

این نوع از شیلنگ های ضد سایش دارای فشار خم کوچک بوده و در برابر فشار مقاوم هستند و یکی از دلایل پرکاربرد بودن شان نیز همین نکته می باشد. از این نوع شیلنگ ها برای انتقال انواع مواد همچون پودر، ذرات و آب استفاده می شود که مصرف کننده ها از عملکرد آن نیز رضایت کاملی دارند.

همانطور که در بالاتر نیز اشاره شده، شیلنگ لوله خرطومی پمپ بتن مقاوم به فشارهای بالا بوده و سبک و انعطاف پذیر است. به همین دلیل نه تنها در مسئله حمل بار با مشکلی مواجه نخواهید شد، بلکه حتی نصب و نگهداری از آن نیز بسیار ساده تر خواهد بود.

این نوع از محصول به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه در تولید، دارای دوام بسیار بالایی است و در برابر پیچ خوردگی و جمع شدن نیز مقاومت بسیار بالایی از خود نشان داده است و از آن گذشته لازم است بدانید که به دلیل مقاومت بالا در برابر اشعه یو وی یا همان ماوراء بنفش خورشید، به خوبی می توان از آن در هوای آزاد نیز استفاده کرد.

یکی دیگر از ویژگی ها و در واقع مزیت این نوع از شیلنگ ها آن است که در برابر نفوذ مواد شیمیایی نیز فوق العاده مقاوم است و به ندرت شهد خوردگی و سایش آن خواهید بود زیرا به طور کامل مقاوم است و در مقابل آسیب ها، استحکام بسیار خوبی در آزمایش ها ثبت گردانیده است.

با توجه به آن چه در خصوص ویژگی های بارز این نوع از شلنگ ها اشاره شد، حال بهتر درک خواهید کرد که چرا گستره مصرف وسیعی دارند و برای انواع امور مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال جهت انتقال، مکش و تخلیه محصولات نفتی، انتقال روغن های صنعتی، انتقال سوخت و انتقال بتن مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرد.

با این حال اگر شما موارد مصرف دیگری را نیز در نظر دارید و به دنبال بهترین گزینه برای پیشبرد امور خود می باشید، می توانید از بهترین و با تجربه ترین کارشناس فروش کمک بخواهید تا آن ها با تخصص خود به صورت حرفه ای و با ذکر جزئیات کامل، پاسخگوی سوالات شما باشند. در نهایت شما می توانید با انتخاب درست خود از مخارج و هزینه های اضافی بکاهید و تجربه یک خرید مقرون به صرفه را به دست آورید.

خرید مستقیم شیلنگ خرطومی پمپ بتن

خرید مستقیم شیلنگ خرطومی پمپ بتن

این شرکت با تولید انواع شیلنگ، توانسته است فروش شیلنگ خرطومی خود را با حذف هرگونه واسطه و به صورت مستقیم به دست مصرف کنندگان در هر صنعت و حرفه برساند و عزیزان می‌توانند جهت خرید شیلنگ پمپ بتن با بهترین کیفیت و در انواع مدل‌ها و اندازه‌ها، از طریق سایت و شماره‌های قرار گرفته در سایت اقدام کنندو متخصصین ما، آماده ارتباط و مشاوره دادن در خرید شیلنگ مناسب فعالیت شما هستند.

خرید مستقیم انواع شیلنگ به ویژه نمونه های صنعتی و پرکاربرد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا علاوه بر کیفیت عالی و درجه یک، لازم است تا قیمت محصول نیز معقول و مقرون به صرفه باشد.

این موضوع زمانی اهمیتش بر ما بیشتر روشن می شود که بدانیم در خرید های عمده حتی اندکی اختلاف قیمت، در نهایت موجب هزینه های گزاف یا صرفه جویی های قابل توجه می گردد.

درست به همین دلیل است که همواره توصیه می گردد تا در گام اول توجه ویژه ای به مرکز فروش شود و به درستی انتخاب گردد چرا که انتخاب صحیح آن می تواند باقی مراحل خرید را نیز به درستی پیش برد.

به عنوان مثال لازم به ذکر است که وقتی به نمایندگی ها و مراکز پخش معتبر مراجعه نمایید، محصولی اصل و با کیفیت را به صورت صد در صد تضمین شده دریافت خواهید کرد و همین مسئله گارانتی انواع شیلنگ، به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید و حتی اگر قصد خرید عمده را دارید، بدون نگرانی این کار را انجام دهید.

علاوه بر آن در مرکز تولید و پخش انواع شیلنگ با کیفیت، این محصول درجه یک و اعلاء با ارزان ترین قیمت و بسیار مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید ارزان تر از همه جا خرید کنید.

نکته بعدی این است که در خرید مستقیم، شما به طور مستقیم با تولید کننده در ارتباط هستید یعنی هر آن چه را که بخواهید موجود است و شیلنگ را در طول و سایز مد نظر در اختیار خواهید داشت.

با توجه به این که مشتری های سراسر کشور به دنبال دریافت محصول با کیفیت و ارزان می باشند و مسافت طولانی مانع از دسترسی آسان به محصول می گردد، شرکت تولید و پخش انواع شیلنگ خرطومی پمپ بتن با در نظر داشتن درخواست تعداد زیادی از مشتریان، دو شیوه خرید حضوری و آنلاین را پیش روی آن ها قرار داده است.

یعنی هم اکنون فرصتی ویژه در اختیار شما می باشد تا در هر شهری که سکونت دارید بتوانید مستقیم و ارزان، بهترین شیلنگ تولید شده در ایران را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید و از مزایای آن بهره مند شوید.

در صورتی که مشغله های شما زیاد است و فرصت کافی برای مراجعه حضوری به محل های فروش مستقیم را ندارید، می توانید به صورت اینترنتی با شرکت تولیدی و برترین کارخانه در ایران، در ارتباط باشید و سفارش خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

خرید اینترنتی به دلیل سهولت و رفاهی که به دنبال دارد و همچنین صفه جویی در زمان و هزینه همراه است، مورد استقبال بیشتری قرار دارد و همواره بر تعداد باشگاه مشتریان نیز افزوده خواهد شد به گونه ای که سایت فروش آنلاین شیلنگ خرطومی پمپ بتن، روزانه سفارش های عمده و خرده در تعداد زیاد را از سراسر کشور دریافت می کند.

حتی امکان خرید عمده و کلی نیز برای همه شما مشتری های سراسر کشور فراهم شده است و بدون آن که نیاز به مراجعه حضوری شما باشد، محصول درب منزل و یا کارگاه و مغازه شما، تحویل داده خواهد شد که به این صورت امورتان بسیار سریع تر پیش می رود و در عین حال محصولی با کیفیت صد در صد تضمین شده دریافت خواهید کرد.