استفاده از لوازم مدرن و پیشرفته در صنعت کشاورزی باعث شده تا سطح تولید این محصولات به طور شگفت انگیزی افزایش پیدا کند.‌ شیلنگ خرطومی 4 اینچ برای آبیاری بهترین گزینه بوده که می تواند آب را بدون افت فشار در زمین های کشاورزی منتقل کند.‌

این فروشنده بزرگ شیلنگ را در متراژها و قطرهای مختلف به بازار عرضه می کند که در این صورت مشتری می تواند بر حسب نیاز و بودجه ای که دارد خرید خود را انجام دهد.

فروشنده بزرگ شیلنگ خرطومی 4 اینچ

درباره شیلنگ خرطومی 4 اینچ

درباره شیلنگ خرطومی 4 اینچ شیلنگ خرطومی 4 اینچ دارای ساختاری منحصر به فرد بوده و سطح آن به صورت موجدار است و ضخامت زیادی هم دارد و می تواند آب را با سرعت بالا منتقل کند. این تجهیزات مصارف صنعتی زیادی دارند و به همین دلیل امروزه سطح تولید آن ها چندین برابر شده است.

جنس آنها از مواد پلیمری و پلی اتیلنی است به همین دلیل بسیار منعطف می باشند و با قابلیت انعطاف پذیری زیاد می توانند در هر سطحی به خوبی نصب و اجرا شوند. این نمونه ها در مقابل رطوبت و پوسیدگی و همچنین فشار زیاد هم دوام خوبی دارند به همین دلیل در زیر خاک هم قابل اجرا می باشند.

متراژ این شیلنگ ها متفاوت بوده و شما می توانید اندازه دلخواه را تهیه کنید. این تجهیزات صنعتی از وزن سبکی برخوردار هستند که حمل و نقل آنها را آسان تر می کند. مدل های ۴ اینچی قطر بالایی دارند و بیشتر برای انتقال سیالاتی چون آب و سوخت به کار می روند.

قیمت شیلنگ خرطومی 4 اینچ ارزان

قیمت شیلنگ خرطومی 4 اینچ ارزان قیمت شیلنگ خرطومی ارزان بوده و مصرف کنندگان می توانند با کمترین بودجه هم نیاز خود را برطرف سازند. فروش به صورت عمده و جزیی متناسب با نیاز و مصرف مشتریان انجام می شود و افراد می توانند متراژ دلخواه خود را خریداری کنند که در این صورت هر کدام نرخ خاصی دارند.

در حال حاضر نرخ ها روزانه در حال تغییر و افزایش هستند که دلیل این افزایش نرخ ها شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه می باشد. نمایندگی ها بهترین واسطه های میان تولید کنندگان و خریداران هستند که محصول را با نرخ هایی فوق العاده به فروش می رسانند. با مراجعه به نمایندگی های مجاز می توانید لیست های قیمت را به دست بیاورید.

شیلنگ ها در شرکت های مختلفی ساخته می شوند که هر کدام قیمت های مختلفی را برای اجناس خود در نظر می گیرند. این کالا بیشتر به صورت عمده فروخته می شوند، چون فاکتور های بسته بندی به خوبی رعایت می شود. وجود برند های مختلف باعث شده در زمان استعلام با قیمت های متفاوتی روبه رو شوید.