شیلنگ فشار قوی باد یکی از تجهیزات مهم در صنایع مختلف است که جهت انتقال باد با فشار بالا به کار می رود که به دلیل دوام و مقاومت بالای آن مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و کاربردهای بالایی در صنایع مختلف دارد، عرضه عمده آن نیز باعث قابل دسترس بودن آن در سراسر کشور شده است.

عرضه عمده شیلنگ فشار قوی باد

انواع مدل های شیلنگ فشار قوی باد

انواع مدل های شیلنگ فشار قوی باد شیلنگ فشار قوی باد در انواع مدل های فنری، کمپرسور، سیمی، نخ دار، هیدرولیک و پنوماتیک در اندازه ها و رنگ های متنوعی تولید می شود که در صنایع مختلف معدنی، صنعتی و کشاورزی کاربرد دارد، آن ها دارای کاربردهای زیادی هستند مثلا در جهت انتقال گازهای پر فشار یا سم پاشی در کشاورزی بکار می روند. 

این شیلنگ ها دارای استقامت بالایی بوده چون داخل آن الیاف مصنوعی مانند نخ منجیت وجود دارد به همین دلیل در برابر فشارهای بالایی ۲۰ تا ۶۰ مقاوم می باشد، این شیلنگ از جنس پلاستیک با یک لایه بافت ساخته شده است که در برابر آب و هوای محیط، خراش، چربی و آلودگی مقاومت دارد و به صورت متری و کلافی به فروش می رسد.

شیلنگ بادی از جنس پلی اورتان و بسیار انعطاف پذیر بوده و جهت انتقال هوای فشرده از دستگاه کمپرسور بادی به ابزارآلات بادی بکار می رود که در کارهای ساختمانی برای دکوراسیون، نقاشی، تعمیرات خودرو، مکانیکی، کارواش و … استفاده می شود، یکی از انواع این شیلنگ ها کمپرسور باد است که در کمپرسورهای صنعتی به عنوان تجهیزات ضروری بکار می رود و دارای توانایی و قابلیت بالایی در سیستم هیدرولیک می باشد و نرخ های بالاتری دارد.

شرکت پخش شیلنگ فشار قوی باد

شرکت پخش شیلنگ فشار قوی باد شرکت پخش شیلنگ فشار قوی باد در بازار فعالیت گسترده ای داشته و با عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع می کند، عرضه عمده شیلنگ بسیار زیاد و ارزان است و خریدارانی که قصد خرید عمده دارند با تهیه بدون واسطه آن سود خوبی را کسب خواهند نمود.

  • شیلنگ فشار قوی باد در برابر فشار و خلاء بسیار مقاوم بوده و به دلیل قطر بالا و انعطاف پذیری خوب بسیار بادوام می باشد.
  • دارای استحکام کششی خوبی است و از قیمت های مناسبی نیز برخوردار می باشد.
  • بدون داشتن مواد نرم کننده از محدودیت دمایی بالایی برخوردار می باشد و در برابر سایش و ضربه و … مقاومت دارد.
  • در برابر حلال، مواد سوختی و روغن ها بادوام بوده و دارای خواص الاستیکی با طول عمر بالایی است.
  • به دلیل انعطاف پذیری بالا براحتی پیچ خورده و به حالت مارپیچ تبدیل می شود و نسبت به گازها عبور پذیری کم تری دارد.