همانطور که می دانیم اغلب شیلنگ ها از ماده ای به نام pvc ساخته و تولید می شوند. از جمله این شیلنگ ها می توان به شیلنگ خرطومی آبیاری اشاره نمود. شکل ظاهری این شیلنگ به گونه ای می باشد که سطح داخلی آن صاف و بیرون آن به شکل برآمده و عاج می باشد. این محصول نقشی کلیدی و بسیار مهم در صنعت کشاورزی داشته و بر اساس کاربردها و مصارفی که دارد در سایزها و اندازه های مختلف تولید می شوند. هم چنین این شیلنگ در انواع مختلف نیز تولید می گردد که هرکدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. تولید این محصولات با کیفیت بسیار بالایی صورت می گیرد، طوری که کیفیت آن از اعتباری جهانی برخوردار بوده و همین امر نیز زمینه صادرات شیلنگ خرطومی را به کشورهای مختلفی فراهم است و صادرات این محصول به کشورهای بسیاری صورت می گیرد.صادرات شیلنگ خرطومی آبیاری

آشنایی با شیلنگ خرطومی آبیاری

آشنایی با شیلنگ خرطومی آبیاریهمانطور که ذکر شد یکی از انواع شیلنگ های متعددی که امروزه تولید می گردند، شیلنگ خرطومی آبیاری می باشد که نقش مهم و به سزایی در صنعت کشاورزی دارد. جهت معرفی شیلنگ خرطومی آبیاری و آشنایی بیشتر با این محصول به برخی از ویژگی های و مزایای آن اشاره می کنیم که موارد زیر گویای این مطلب خواهند بود:

  • مقاوم در برابر خوردگی و سایش
  • استحکام کششی بلند مدت
  • استحکام در مقابل ضربه
  • نارسانای جریان برق و الکتریسیته
  • ساخته شده از پی وی سی
  • طول عمر بالا
  • انعطاف پذیری شیلنگ خرطومی آبیاری و …

با توجه به این ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی که شیلنگ خرطومی آبیاری برخوردار می باشد، امروزه استفاده های گسترده ای از این محصول توسط کشاورزان صورت می گیرد. به دنبال این امر نیز تقاضاهای زیادی برای این محصول در بازار وجود داشته که زمینه تولید انبوه آن را فراهم کرده است.

کاربرد شیلنگ خرطومی در آبیاری

کاربرد شیلنگ خرطومی در آبیاریامروزه با توجه به کارکرد و مصارفی که شیلنگ خرطومی در صنایع گوناگون دارد، تولید کنندگان مختلفی به تولید این محصول در انواع مختلف و در ابعاد و سایزهای گوناگون فعالیت دارند. هم چنین از آن جایی که در تولید هر محصولی کیفیت حرف اول را می زند، در ساخت و تولید این نوع شیلنگ ها نیز، تولید کنندگان نهایت کیفیت را در تولید خود به کار می برند. این نکته نیز قابل ذکر می باشد که وجود تولید کنندگان مختلف در زمینه تولید این شیلنگ ها، در واقع ارائه پاسخ مناسب به نیازها و درخواست هایی می باشد که در این زمینه در بازار وجود داشته و دارای اهمیت می باشند.

به طور کلی انواع شیلنگ های خرطومی که در سایزهای مختلف تولید می گردند عبارتند از:

  • شیلنگ لوله خرطومی pu: موارد استفاده ی این شیلنگ ها جهت انتقال، مکش و تخلیه آب، مواد، نفت، اسیدهای رقیق، صنایع کشاورزی، صنایع ساخت و ساز و … می باشد.
  • شیلنگ لوله خرطومی pvc: به عنوان رابط انعطاف پذیر در انتقال هوا، پودر و ذرات قابل استفاده در کارخانه های چوب، کارخانه های سرامیک، کارخانه های نساجی، اتاق تمیز، آزمایشگاه ها و … کاربرد دارد.
  • شیلنگ خرطومی آب نما استخونی: جهت انتقال، مکش و تخلیه آب، مواد، بذرهای کشاورزی، معادن و سیستم های عفونی و … به کار می رود.
  • شیلنگ خرطومی آبیاری: جهت مکش آب به وسیله پمپ و انتقال فاضلاب، انور ساختمانی، کشاورزی، آبیاری و آبرسانی و … مورد استفاده قرار می گیرد.
  • شیلنگ خرطومی آبی نفتی: جهت انتقال، مکش و تخلیه محصولات نفتی، انتقال روغن های صنعتی، انتقال سوخت و … مورد استفاده قرار می گیرد.
  •  لوله خرطومی آب نما فنر دار سه خط: برای انتقال شیر و نوشیدنی های تخمیری، انتقال آب، روغن و … مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از انواع این شیلنگ ها که پر کاربردتر از سایر انواع بوده، لوله خرطومی آبیاری می باشد. کاربرد شیلنگ خرطومی آبیاری به طور خلاصه عبارتند از:

  • انتقال آب به نقاط مختلف زمین های کشاورزی
  • انتقال آب و مایعات دیگر در صنعت ساخت و ساز و ساختمان
  • انتقال انواع مواد مایع در صنایع مختلف کشور
  • جهت مکش آب به وسیله پمپ و انتقال آب و …

میزان انعطاف پذیری شیلنگ خرطومی آبیاری

میزان انعطاف پذیری شیلنگ خرطومی آبیارییکی از انواع و زیر مجموعه های لوله های خرطومی می توان به لوله خرطومی فلکس اشاره نمود که نه تنها جایگاه ویژه ای در بازار و در بین کاسبان و تاجران دارد، بلکه یکی از انواع شیلنگ های صادراتی در کشور می باشد که از بازار داغی نیز برخوردار می باشد. یکی از مشخصه ها و ویژگی های بارز این نوع شیلنگ های خرطومی آبیاری می توان به میزان انعطاف پذیری آن ها اشاره نمود. این ویژگی سبب شده تا افراد زیادی به استفاده از این محصول روی آورده و از آن در امور مختلفی همچون امور ساختمانی، کشاورزی، آبیاری و … استفاده کنند.

راهنمای خرید شیلنگ خرطومی

راهنمای خرید شیلنگ خرطومیدر زمینه تهیه و خرید انواع شیلنگ های خرطومی، فروشگاه ها و مراکز مختلفی در زمینه فروش این محصول مشغول به فعالیت می باشند که انواع این محصول را در کیفیت های بسیار مرغوب و درجه یک عرضه و به فروش می رسانند. چنانچه قصد تهیه و خرید شیلنگ خرطومی را داشته باشید می توانید از راهنمای خرید آن بهره جسته تا خریدی بهتر و تضمینی تر را انجام دهید. علاوه بر این فروشگاه هایی که به صورت حضوری و فیزیکی به ارائه این محصول به مشتریان گوناگون می پردازند، فروشگاه های متعددی نیز به صورت اینترنتی و آنلاین به فروش این محصول با کیفیت های بالا و هم چنین قیمت های مناسب فعال می باشند. یکی از مزیت های این روش، خریدی سریع و بدون اتلاف وقت می باشد.

هم چنین در رابطه با قیمت این محصول نیز، باید گفت که قیمت های این نوع شیلنگ ها در مقایسه با جنس های دیگر بسیار مناسب تر بوده و از نظر اقتصادی با صرفه تر می باشند. اما از آن جایی که قیمت ها تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای متعددی می باشند و هم چنین با توجه به نوسانات بازار، نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را به عنوان قیمت قطعی شیلنگ خرطومی در نظر گرفت. بر این اساس قیمت ها به صورت روزانه در بازار تهیه و تنظیم می شوند. در این زمینه مجموعه ما نهایت سعی خود را به کار گرفته تا محصولی با کیفیت با مناسب ترین قیمت ممکن را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. لذا چنانچه قصد خرید این محصول را داشتید می توانید از طریق مجموعه ما به بهترین شکل ممکن درصدد خرید خود برآیید.