در زمان های قدیم حتما شما هم بخاطر دارید که در انجام پروژه های اجرایی سنگین، کارگران مجبور بودند که ماسه و سیمان را کیسه به کیسه با یکدیگر ترکیب کرده تا در نهایت به کمک فرغان های بزرگ مواد بدست آمده را در محل مورد نظر پیاده سازی نمایند. مطمئنا این کار علاوه بر خستگی بالایی که برای نیرو انسانی به وجود می آورد، بسیار وقت گیر و کسل کننده بوده و سرعت انجام پروژه عمرانی را به مدت زیادی به عقب می راند. پس از آن تانکر های گردان دستی و ماشینی به کمک شیلنگ خرطومی پمپ بتن کم کم پا به عرصه میدان گذاشته و وضعیت بهتری برای انجام فعالیت های مذکور بدست آمد.

شیلنگ خرطومی پمپ بتن در بازار داخلی

انواع شیلنگ خرطومی پمپ بتن

انواع شیلنگ خرطومی پمپ بتنبا توجه به ویژگی های ساختاری و متریال مورد استفاده در انتقال، شیلنگ خرطومی پمپ بتن، دارای دسته بندی های زیادی است که معروف ترین آن ها موارد زیر می باشند؛

  • دکلی سه متری سیمی یک سر فلنج ترک
  • دکلی چهار متری سیمی دو سر فلنج ترک
  • دکلی سه متری سیمی دو سر فلنج سیفا
  • دکلی چهار متری سیمی دو سر فلنج سیفا
  • دکلی چهارمتری سیمی یک سر فلنج بوش آلمان
  • دکلی چهارمتری سیمی دو سر فلنج بوش آلمان
  • دکلی سه متری نخی یک سر فلنج پوتزمایستر
  • دکلی سه متری نخی دو سر فلنج پوتزمایستر
  • دکلی چهار متری نخی دو سر فلنج جانجین
  • دکلی چهار متری نخی یک سر فلنج جانجین
  • نمونه وطنی پمپ بتن زمینی 25 متری ایرانی.

در ساخت تمامی نمونه های ذکر شده، از مواد اولیه درجه یک و ناب بکارگیری شده است. هم چنین طبق استاندارد ها و ضوابط بین المللی تمامی مقررات در تهیه و توزیع آن ها به صورت جامع رعایت شده و جای هیچ شک و شبهه ای در مورد کیفیت محصولات اجرایی باقی نخواهد ماند.

انواع شیلنگ خرطومی از جنس PVC ساخته می شود. به همین دلیل از وزن بسیار سبکی برخوردار بوده و طی فعل و انفعالات ساختمانی آسیبی به آن ها وارد نمی شود. کار کامیون های ترانزیتی را بسیار آسان نموده و در روند نهایی انجام کار تاثیر شایانی خواهد گذاشت.

مواد اولیه این دسته از محصولات، به قدری مقاوم هستند که در برابر سایش، فشردگی، پارگی، خمش، کشیدگی و ضرب خوردگی هیچ گونه واکنشی نشان نداده و کوچکترین آسیبی به آن ها وارد نمی آید.

بدین ترتیب عملکرد خوبی که این لوله ها از خود بروز می دهند، منجر به ماندگاری هر چه بیشتر آن ها شده و خریداران زیادی را به سمت خود می کشاند.

ویژگی شیلنگ خرطومی پمپ بتن

ویژگی شیلنگ خرطومی پمپ بتندر مقایسه با نمونه های قدیمی که کارها اغلب به روش دستی انجام می گرفت، امروزه با کمک فناوری های نوین وارد شده در میدان، به علاوه با پیدایش نمونه های اتوماتیک دیگر نگرانی بابت این قضیه وجود نداشته و امورات باب میل واحد فنی و مهندسی به انجام می رسد.

با توجه به افزایش صنعت ساختمان سازی در چند سال گذشته در تهران و شهرستان ها، نیاز به استفاده از تجهیزات نوین، برای دست یابی به عملکرد بهتر همواره احساس شده و کمک می کند که ساختمان رویکرد مناسب تری از خود به ارمغان بیاورد.

ویژگی شیلنگ خرطومی این می باشد که وقتی بتن مایع به محل پروژه اجرایی حمل می شود، سپس در آن جا به کمک پمپ بتن سوار بر تریلر برقی با استفاده از شیلنگ های بتن به سر دکل یا محل انتخابی متصل می شود. بدین ترتیب در محل مورد نظر بتن مایع منتقل شده و فعالیت های مذکور به صورت شایانی سرعت می یابد.

شاید در نگاه اول این گزینه هزینه زیادی برای شما به همراه داشته باشد، اما در واقع از ایجاد موانع بعدی جلوگیری به عمل آمده و سرعت کار شما را چندین و چند برابر خواهد کرد.

هم چنین کار بتن ریزی در ساختمان نقش اساسی در روند انجام سایر امور دارد. در واقع مبحثی پایه بوده که اگر هر چه زودتر شکل گیرد نتیجه نهایی زیباتر و درخشان تر خواهد بود.

متریال استفاده شده در ساخت شیلنگ پمپ بتن

متریال استفاده شده در ساخت شیلنگ پمپ بتنبارز ترین و پراستفاده ترین قطعات در خصوص انواع گوناگون پمپ های بتن، بخش های جنرال آن می باشد. اگر بخواهیم موارد مورد استفاده را به صورت خلاصه نام ببریم شامل خانواده اتصالات است که اعضای آن در ابعاد لوله 50 سانتی متری، 1 متری، 1/5 متری، 2 متری، 2/5 متری و 3 متری تقسیم بندی می شوند.

هم چنین زانویی فولادی دارای درجه بندی های 15 تا 90 می باشد. شیلنگ خرطومی آبی، سر فلنج، تبدیل زانو، تبدیل قطر لوله از 7 به 5 و از 6 به 5 از دیگر اجزای مصرفی به حساب می آید.

از دیگر گزینه های مورد استفاده می توان به انواع بست های فلزی شامل بست لوله قفل سریع، بست لوله شیار سنگین، بسته لوله قابل تنظیم و بست لوله پیچ دار اشاره نمود. در ساخت شیلنگ پمپ بتن معمولا از موادی بکارگیری می شود که در زمان انتقال بتوان انعطاف پذیری خاصی به لوله ببخشد.

این قابلیت کار اپراتور ها را در زمان جابجایی و حمل و نقل محصول سهولت داده و می توان حجم بالاتری از محصول مورد نظر را به راحتی انتقال داد. در مصارف گوناگون آرماتور بندی به هر شکلی که دلخواه شماست در آمده و می تواند رویکرد بهتری برای اجرای پروژه داشته باشد.

این خاصیت منجر می شود که در هر نقطه ای که تمایل داشته باشید به کمک فشرده سازی لوله خرطومی بتن مایع را به نحو احسن تزریق نموده و به نتایج درخشانی دست یابید.

امکان دارد در بعضی از نقاط به صورت طبیعی فضای کمی وجود داشته باشد، ارتفاع پایین باشد و محدودیت حرکتی وجود داشته باشد. در نتیجه بکارگیری این محصولات در نوع خود اثرات بی نظیری به ارمغان خواهد گذاشت.

روش های صادرات شیلنگ خرطومی

روش های صادرات شیلنگ خرطومیشیلنگ های خرطومی ارائه شده توسط این مجموعه به دلیل کیفیت مطلوب و قیمت مقرون به صرفه دوست داران زیادی را گرداگرد خود فراهم نموده و متقاضیان جدیدی را دریافت نموده است. مشتاقان به خرید این محصول به قدری بالاست که علاوه بر نیاز داخلی، توانایی پاسخگویی به نیاز های خارجی را نیز دارا می باشد.

صادرات شیلنگ خرطومی هم اکنون از کشور عزیزمان ایران اسلامی به مناطق اروپایی نظیر آلمان، فرانسه، ایتالیا، نروژ، عرب نشین های حاشیه خلیج فارس هم چون امارات متحده عربی، کویت، عمان، قطر و عراق در حال انجام است.

هم اکنون جهت خرید شیلنگ پمپ بتن کافیست با یکی از شماره های درج شده در تصویر ارتباط برقرار نمایید و نظر هوشمندانه کارشناسان ما را در خصوص محصول انتخابی جویا شوید.