شیلنگ خرطومی طوسی کشاورزی با قیمت مناسب در انواع سایزها در اختیار مشتریان قرار می گیرد .
این شیلنگ های کشاورزی مقاوم و سبک کاربردی آسان را برای مصرف کننده فراهم کرده است .
یکی از روش های نوین خرید استفاده از سایت های اینترنتی است . بازارهای اینترنتی با سرعت زیادی در حال گسترش هستند و میلیون ها کاربر برای انجام کارهای خود از این روش به روز بهره می گیرند .

شیلنگ که از جمله ابزار لازم برای باغداران و تاکستان است، می تواند با توجه به رنگ، نوع، اندازه و طول متفاوت باشد. از این شلنگ نه تنها در باغ های انگور و باغبانی بلکه در مناطق زندگی مانند سایت ها و ویلا ها، برای آبیاری درختان واقع در بین خدمات شهری و نظافت روسازی ها استفاده می شود. بنابراین بیایید بررسی کنیم قبل از خرید شیلنگ باغچه چه چیزهایی را باید در نظر بگیرید. شیلنگ خرطومی طوسی کشاورزی با قیمت مناسب را از ما تهیه نمایید. ما بهترین قیمت شیلنگ خرطومی را ارائه می دهیم.

شیلنگ خرطومی طوسی کشاورزی با قیمت مناسب

ساختار شیلنگ خرطومی طوسی

لایه خارجی ضخیم
لایه میانی
لایه داخلی صاف

سطح داخلی شیلنگ های توزیع کننده کشاورزی خرطومی که در انتقال و جذب انواع آب و مواد شیمیایی مختلف استفاده می شود صاف و لغزنده است. در برابر بسیاری از مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارد. مشخصات شیلنگ خرطومی آن را به یک محصول درجه یک برای انواع کاربرد های کشاورزی و سایر کاربرد های دیگر می کند. جهت خرید شیلنگ خرطومی با بهترین قیمت با ما تماس حاصل نمایید.

کاربرد شیلنگ خرطومی طوسی

انتقال آب در کشاورزی
استفاده در صنعت نفت
آبرسانی و انتقال ذرات

استفاده از لوله های سخت در بسیاری از برنامه ها، از جمله انتقال مایع، محدودیت هایی ایجاد می کند که می توان با یک شلنگ صاف برطرف کرد. شیلنگ خرطومی این مشکلات را بر طرف کرده است.

به عنوان مثال درج و جمع شدن، رد پای محفظه کوچک و سازگاری با تغییر توپوگرافی است. علاوه بر این، کاهش تعداد مهر و موم ها مزایای زیست محیطی و صرفه جویی در هزینه را به همراه دارد. امکان نصب برخی محصولات بدون جرثقیل مزایای قابل توجهی در سلامتی و ایمنی دارد.

مزایای شیلنگ خرطومی

کاربرد آسان
انعطاف پذیری بالا
سبک و مقاوم
قیمت مناسب
طول عمر بالا

  • درج و جمع شدن سریعتر
    با انواع سیستم ها مانند تریلرهای سبک، جعبه های نازک و قرقره های موتوری، حتی خیلی بلندها را می توان به سرعت قرار داد و از بین برد. انعطاف پذیری زیاد و مقاومت در برابر خمش باعث می شود بدون فشار آوردن به لوله، شکل طبیعی زمین را دنبال کند و ماشین چمن زنی گران را از بین می برد. مهر و موم کمتر و اتصالات سریعتر به معنی کاهش هزینه های کار و مواد است. دستگاه های مختلف بسته بندی موجود است.
  • آسان برای ذخیره و حمل و نقل
    برای ذخیره سازی اقتصادی سبک و کم حجم است. استفاده از یک وانت استاندارد به جای کامیون تخت و اهرم باعث کاهش هزینه های حمل و نقل و امکان استفاده از جاده هایی می شود که وسایل نقلیه بزرگتر نمی توانند وارد آن شوند.
  • هزینه عملیاتی پایین
    عملکرد برتر هیدرولیک با سر پایین برای پمپاژ کارآمد. در حداکثر فشار کاری 10٪ بیشتر در قطر بدون بار افزایش می یابد و اجازه می دهد آب بیشتری پمپ شود.
  • عمر طولانی تر
    این برای یک عمر طولانی با حداقل تعمیر و نگهداری در طیف گسترده ای از شرایط زمین طراحی شده است. مقاوم در برابر سایش و برش با سختی و مقاومت فوق العاده در شرایط مختلف زمین. مقاومت بی نظیر در برابر هوازدگی. خوردگی یا مقیاس نمی خورد. مقاوم در برابر گرما، سوخت، مواد شیمیایی، فرابنفش، ازن، هوا، هیدرولیز و حملات میکروبیولوژیکی
  • نگهداری آسان تر
    تعمیر و نگهداری را می توان در زمان مورد نیاز برای لوله سخت انجام داد. این به معنی کاهش هزینه های کارگری و دستگاهی علاوه بر کاهش زمان خرابی است.

سایز شیلنگ خرطومی

شیلنگ های خرطومی در سایز های متنوع برای کاربردهای مختلف تولید می گردد که از پرکاربردترین سایزها به موارد زیر می توان اشاره کرد:
1/2 , 5/8 , 3/4 , 1 , 1/4 1 , 1/2 1 , 2 , 1/2 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 8 اینچ

این شیلنگ ها با بسته بندی نخ طناب مصنوعی کششی بالا در بافت دایره ای، غلاف الاستومری سخت و آستر ساخته می شوند. از نخهای مختلف طناب و غلافها برای کاربردهای مختلف استفاده می شود، اما آنچه در آنها مشترک است استقامت برجسته و بازده هیدرولیکی است.

این شیلنگ در سیستم های آبیاری کشاورزی استفاده می شود. با یک تعریف کلی، آبیاری قطره ای به معنای استفاده از آب مورد نیاز برای رشد گیاه به صورت قطره در منطقه ریشه گیاه با استفاده از یک ساختار خاص است که از طریق یک سیستم لوله خاص حمل می شود و روی لوله جانبی یا داخل آن قرار می گیرد. (قطره چکان) هدف اصلی سیستم های آبیاری قطره ای ؛ این است که آب مورد استفاده گیاه را همراه با مواد مغذی گیاه در صورت تمایل، بدون ایجاد تقاضای بیش از حد آب، تأمین کنید.

خرید و سفارش تولید

انواع شیلنگ ها در سایت شیلنگ صنعتی به خریداران معرفی می گردد و آن ها می توانند محصول مورد نیاز خود را سفارش دهند .
شیلنگ خرطومی توسط مشتری با توجه به کاربرد و سایز آن سفارش داده می شود و در زمانی کوتاه محصولی با کیفیت در اختیار آنان قرار می گیرد .

شرکت ما که دارای نیروهای متخصص است و از زمان تأسیس ما شیلنگ های بادوام تولید می کند، شیلنگ های حرارتی، شیلنگ های هوا / کمپرسور / جوش، شیلنگ های آتش نشانی را تولید کرده است. ما با هدف قرار دادن رضایت مشتری در هر مرحله، از انواع محصولی که برای شما طراحی کردیم و هر روز تجدید می کنیم، تا خدمات پس از فروش، ما همچنان تفاوت ایجاد می کنیم.

ما تولید شیلنگ های مختلف با کیفیت بالا از جنس پی وی سی و لاستیک را انجام داده ایم تا با افزایش دانش و تجربه خود در زمینه سرمایه گذاری های تحقیق و توسعه، به توسعه و تقویت بخش و اقتصاد کشور کمک کنیم.

معرفی انواع شیلنگ خرطومی

معرفی انواع شیلنگ خرطومی انواع شیلنگ های تولید شده در باغ ها با توجه به هدف و فصل از مواد شفاف، روکش PVC یا ماده لاستیکی تولید می شوند. شلنگ هایی با دستگاه اتصال شیر آب و دستگاه های آبیاری وجود دارد. شلنگ هایی که اخیراً با عبور آب خارج شده و منبسط شده اند، که باعث سهولت استفاده می شود و با توقف آب، جمع می شود.

از انواع شلنگ های شلنگ سیلیکونی و هیدرولیکی است و ترجیح داده می شود. شلنگ های شفاف که دارای ضعف بیشتری نسبت به انواع دیگر شلنگ هستند، با گذشت زمان جلبک ها را پوشانده و باعث انتشار بوهای نامطبوع در نتیجه این خزه می شوند. در نظر گرفتن این جزئیات هنگام خرید شلنگ مفید خواهد بود.

قیمت شیلنگ های خریداری شده برای آبیاری تاکستان و باغ با توجه به نوع آنها متفاوت است. باز هم، عامل دیگری که باعث اختلاف قیمت می شود، طول شلنگ است. شیلنگ های فروخته شده توسط متر با توجه به این ویژگی و انواع ذکر شده در بالا از نظر قیمت متفاوت هستند. ارزان ترین شیلنگ در صورت استفاده زیبا و با دقت می تواند بسیار مقاوم باشد و عملکرد مورد نیاز را تا پایان ماندگاری نشان می دهد.

همه چیز درباره مشخصات شیلنگ خرطومی

شیلنگ های باغی که در بسیاری از کارخانه های تولیدی در سراسر کشور تولید می شوند، با توجه به کاربرد مورد نظر تولید می شوند. مانند شیلنگ استیل، شیلنگ طناب. هر شیلنگ از یک ماده پایه لاستیکی تولید می شود. شیلنگ هایی که برای استفاده در باغ های انگور و باغات در نظر گرفته شده است به صورت قطره ای و بارانی یا آبیاری استاندارد استفاده می شود و به صورت فشار بالا، فشار متوسط ​، فشار کم تولید می شود.

با گواهینامه TS ،ISO در قطر 25 تا 6 بار با ویژگی شلنگ پارچه ای تولید می شود. شیلنگ ها به طور کلی و مناطق استفاده از آنها شیلنگ آب، شیلنگ روغن سوخت، شیلنگ فاضلاب، شیلنگ هیدرولیک، شیلنگ مواد غذایی، شیلنگ اتصال فلنج، شیلنگ دریایی، شیلنگ آبیاری کشاورزی، شیلنگ آتش نشانی، شیلنگ تانکر، شیلنگ شیمیایی و شیلنگ های تولید خاص وجود دارد. شیلنگ های آب، آبیاری کشاورزی، هیدرولیک و مواد غذایی مشابه یکدیگر هستند.

این شیلنگ های باغی همیشه مقاومت خود را در برابر فشار حتی در شرایط استفاده بسیار سنگین حفظ می کنند و مخصوصاً برای شرایط استفاده مداوم و فشرده تحت بار سنگین طراحی شده اند. کیفیت بصری شیلنگ های باغچه ما که به صورت استاندارد دارای طرح راه راه نقره ای هستند نیز بسیار بالا است.

از شیلنگ خرطومی کشاورزی چه استفاده ای می شود؟

از شیلنگ خرطومی کشاورزی چه استفاده ای می شود؟ طیف گسترده ای از استفاده و دوام به طور کلی در شلنگ های سمپاش دارویی جستجو می شود. این ماده در زمین های کشاورزی مانند کشاورزی، باغداری، باغات و باغ های انگور استفاده می شود. از شلنگ های پاششی برای محافظت از گیاهان چند منظوره در مزارع استفاده می شود.

شیلنگ های کاری متصل به میله بکسل تراکتور دارای گزینه های بسیاری هستند که می توانند به هر نوع سمپاش متصل شوند. از شلنگ های پاششی در از بین بردن علف های هرز و بیماری هایی که بر سلامت گیاهان تأثیر می گذارند، محافظت از بسیاری از گیاهان مانند گندم، جو، ذرت، پنبه، چغندر قند، آفتابگردان و سیستم های پر کردن خودکار با فیلترهایی که آب را از کانال پمپ می کنند استفاده می شود.

هر منبع به مخزن اسپری. در صورت استفاده از نازل های ماندگار و تمیز شونده، ضد عفونی همگنی را ایجاد می کنند. باید مقاوم در برابر آب و هوا، بادوام، شیار دار، مقاوم در برابر سایش، پوسیدگی و مواد شیمیایی و مقاوم در برابر خرد شدن و خم شدن باشد.

این محصولات برای مقاومت در برابر تنش های ترکیبی با گرمای شدید ساخته شده اند. این می تواند برای گازوئیل، بیودیزل، اتانول مختلف، متانول، سوخت بنزین، سوخت با ترکیبات شیمیایی مختلف استفاده شود. برخی از سوخت ها دارای خواصی هستند که باعث خورندگی بیشتر آنها نسبت به بقیه می شود. توسعه فناوری تزریق سوخت الکترونیکی باعث افزایش فشار عملیاتی و تولید مواد مقاوم در برابر شلنگ سوخت شده است.

مزایای استفاده از شیلنگ خرطومی کشاورزی

اهمیت آبیاری در کشاورزی روز به روز افزایش می یابد. این روش تلقیح به موقع آب است که گیاهان به آن نیاز دارند و در اثر بارندگی نمی توانند تأمین شوند. روش های زیادی در آبیاری کشاورزی وجود دارد. انتخاب یکی از این سیستم ها در آبیاری به صاف بودن سطح زمین، نوع محصول رشد یافته، خصوصیات شیمیایی و فیزیکی خاک، مقدار و کیفیت آب آبیاری، عادات کشاورزان و وضعیت اقتصادی بستگی دارد.

کشاورزان در آنجا و باد، دما، رطوبت نسبی منطقه، از آنجا که برخی از روش های آبیاری نیاز به سرمایه گذاری بیشتری دارند، بستگی به شرایط آب و هوایی مانند بارش دارد. اگرچه تمام سیستم های آبیاری را می توان در زمین های سطح بندی شده اعمال کرد، اما باید آبیاری بارانی به عنوان یک سیستم آبیاری مناسب تر به جای آبیاری بارانی در زمین های بدون ترازو و آبیاری بارانی در منطقه ای که باد غالب دارد ترجیح داده شود.

معرفی کامل شیلنگ خرطومی طوسی

معرفی کامل شیلنگ خرطومی طوسی استفاده از روش آبیاری سطحی در مزارع با سطح ناهموار خاک، شیب و میزان آبگیری زیاد بسیار سالم نیست. در عین حال، آبیاری اقتصادی در مکان هایی با کاهش طول جریان وجود ندارد. روش آبیاری ایده آل در چنین خاکهایی آبیاری بارانی است. در كشورهاي كشاورزي توسعه يافته، با در نظر گرفتن منفيات و مزايايي كه در اختيار دارند، از سيستم هاي آبياري باراني استفاده گسترده اي آغاز شده است.

روش “آبیاری بارانی” پاشش آب از سطح خاک در قطرات ریز با فشار خاص با استفاده از لوله های آب پاش است. به منظور اعمال روش، یک سیستم انتقال آب متشکل از لوله های آبپاش و خطوط جانبی و یک سیستم تأمین فشار مورد نیاز است. فشار معمولاً توسط واحد پمپاژ تأمین می شود. سرهای آب پاش سیستم را کامل می کنند. بسته به گیاه مورد آبیاری، خاک و شرایط اقتصادی از انواع مختلف هدرهای آب پاش استفاده می شود. لطفا برای قیمت لوله های آبپاش کلیک کنید.

شیلنگ خرطومی چند اینچ بخریم؟

هنگام خرید یک شلنگ برای انتقال آب حیاتی به درختان، سبزیجات و میوه ها استفاده می شود:

  • از نظر عرض باید مناسب باشد تا با توجه به میزان جریان آب از آن پشتیبانی کند.
  • دو شیلنگ روکش دار جدا و داخلی باید ترجیح داده شوند تا محکم و مقاوم باشند.
  • با توجه به متر مربع باغ، در صورت امکان، باید یک تکه باشد تا شیلنگ های متصل نیز به نیروی کار نیاز داشته باشند.
  • قبل از خرید شیلنگ باغ، دانستن اندازه باغ یا متر مربع سطح زیر کشت ضروری است.
  • باید در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم باشد تا در سرمای شدید سوراخ نشده و در گرمای تابستان ذوب نشود.
  • باز هم باید لایه های دو لایه مخصوصاً برای کارهای باغی انتخاب شوند تا در برابر سوراخ کردن علف های هرز مانند بوته ها، شاخه ها و خارها مقاوم باشند.
  • اگر شیلنگ به منظور پاشش یا قطره چکانی نصب شده باشد، محافظت از شیلنگ در برابر اثرات تغییرات فصلی جوندگان مضر ضروری است. پس از اتمام کار آبیاری، باید شیلنگ هایی که فقط برای آبیاری باغ استفاده می شود جمع آوری شود و توصیه می شود در محلی که قرار است ذخیره شود آویزان شود.
  • تغییر شکل در نتیجه تکه تکه شدن و تا شدن در شلنگ هایی که مطابق با محصولات آنها جمع نشده است، رخ می دهد.
  • توجه به کیفیت و عملکرد شیلنگ به جای ارزان یا گران بودن ضروری است. تمام شیلنگهای تولید شده پس از گذراندن آزمایشات مختلف از جمله دوام، به مصرف کننده ارائه می شود.

خرید انواع شیلنگ خرطومی کشاورزی به قیمت روز

خرید انواع شیلنگ خرطومی کشاورزی به قیمت روز خرید انواع شیلنگ خرطومی کشاورزی به قیمت روز با بهترین کیفیت انجام می شود. هنگام خرید شلنگ، رنگ شلنگ عامل قابل توجه دیگری و همچنین انواع آن است. در شلنگ هایی که به عنوان رنگ های اصلی، آبی، زرد، قرمز، برخی از رنگ های متوسط ​، مقیاس های رنگی سیاه و شفاف شناخته می شوند، از نظر رنگ تفاوت وجود ندارد.
خرید شیلنگ با رنگی مناسب سلیقه امکان پذیر است. به عبارت دیگر، شیلنگ تولید شده به منظور سهولت در انتقال آب مورد نیاز از منبع آن به محل کاشت از مرحله محصولات کاشته شده در مناطقی مانند باغ های انگور و باغ ها، یک ماده باغی مفید است. دیدن شلنگ در هر تاکستان و باغ امکان پذیر است. جهت خرید شیلنگ کشاورزی با بهترین کیفیت با ما تماس حاصل نمایید.