در کنار لوله های پلی اتیلنی با سطح خارجی صاف که اغلب در زیر زمین های کشاورزی دفن هستند انواع شیلنگ خرطومی کشاورزی نیز به چشم می‌خورد که تفاوت‌های زیادی با انواع لوله‌های انتقال آب کشاورزی دارند.

شرکت فروش این شیلنگ اقدام به ارائه آن به صورت عمده نموده است و کشاورزان و سایر افرادی که در زمینه سیستم های آبرسانی در زمین های کشاورزی فعالیت دارند می توانند در تماس مستقیم با این شرکت نسبت به استعلام قیمت و سفارش آن اقدام کنند تا در اولین فرصت ممکن برای آنها ارسال شود.

شرکت فروش شیلنگ خرطومی کشاورزی

شیلنگ خرطومی کشاورزی چیست؟

شیلنگ خرطومی کشاورزی چیست؟ یکی از بهترین لوله که جهت انتقال آب در زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد لوله خرطومی کشاورزی است که اغلب دارای سه لایه بوده و دو لایه خارجی و داخلی از pvc ضخیم و لایه داخلی سفید رنگ از pvc مقاوم است و شکل ظاهری این لوله همانند خرطوم می‌باشد و به همین دلیل به این نام معروف شده است.

این نوع شیلنگ از وزن سبکی برخوردارند و در عین حال دوام و ماندگاری آن قابل توجه است همچنین از ویژگی‌های خاص این محصول می‌توان به مقاومت زیاد آن در برابر سایش و خوردگی اشاره کرد و نسبت به مسیرهای ناهموار و سنگلاخ قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند علاوه بر این این محصول عایق جریان الکتریسیته است و آن را از خود عبور نمی دهد.

از این لوله برای خارج کردن آب از چاه های نیمه عمیق نیز می توان استفاده کرده و علاوه بر این برای پمپاژ آب از رودخانه به زمین مورد استفاده قرار می گیرد شکل ظاهری این لوله به گونه ای است که امکان خمش در جهات مختلف را به راحتی فراهم می آورد و این خصوصیت تنها در لوله های خرطومی وجود دارد.

قطر این لوله ها از یک اینچ شروع شده و به هشت اینچ نیز می رسد و طول آنها معمولاً با توجه به قطر لوله در کلاف های 6 تا 50 متر می باشد که امکان اتصال آنها به همدیگر نیز با استفاده از اتصالات پلی اتیلنی به راحتی فراهم است.

قیمت شیلنگ خرطومی کشاورزی استیل

قیمت شیلنگ خرطومی کشاورزی استیل از انواع شیلنگ های خرطومی کشاورزی می توان به نوع استیل آن اشاره کرد که در سال های اخیر وارد بازار شده است و به دلیل مقاومت بالا دارای ماندگاری زیادی نیز می باشد؛ این شیلنگ در انواع با قطر کم تولید می شود زیرا لوله های با قطر بالای آن دارای قیمت بالایی هستند و از نظر وزن نیز سنگین می باشند.

برای اطلاع از قیمت شیلنگ خرطومی استیل می توان از طریق همین وب سایت همه اطلاعات لازم را در مورد قیمت روز آن از لیست قیمت ها به دست آورد زیرا قیمت این محصول با توجه به قطر آن متفاوت است همچنین می توان از روش تلفنی نیز استعلام قیمت این محصول را انجام داد و به این ترتیب به راحتی در حداقل زمان ثبت سفارش را نهایی نمود.