شیلنگ خرطومی پمپ بنزین محصولی پرکاربرد برای انتقال سیالات است که باید از نظر ایمنی استاندارد بالایی داشته باشد. در انتخاب و خرید این محصولات در نظر گرفتن معیارهای کمی و جنس بدنه شیلنگ ها اهمیت زیادی دارد. با توجه به تنوع تولید انواع شیلنگ خرطومی مخصوص پمپ بنزین به بررسی نمونه های پرکاربرد می پردازیم. همچنین برای خرید عمده این محصولات با قیمت رقابتی، شرکت های فروش مستقیم را معرفی خواهیم کرد.

شرکت فروش شیلنگ خرطومی پمپ بنزین

بهترین شیلنگ خرطومی پمپ بنزین

بهترین شیلنگ خرطومی پمپ بنزین استفاده از شیلنگ خرطومی انعطاف پذیر و مقاوم اهمیت زیادی در اطمینان از انتقال مناسب و بدون خطر سیالات در پمپ بنزین دارد. امروزه در سیستم های هیدرولیک تخلیه سوخت مانند بنزین و گازوئیل بکارگیری لوله های فلزی به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود. چرا که به علت قطع و وصل جریانات و به دنبال آن ضربه های مدام حاصل از فشار حرکت سیالات، امکان نشتی و ترک خوردن لوله وجود دارد.
به همین علت انواع شیلنگ های خرطومی با ابعاد و اندازه های استاندارد انتخاب مناسبی برای سوختگیری خودروها و همچنین تخلیه تانکرهای حمل سوخت در جایگاه های پمپ بنزین هستند.
این نوع شیلنگ ها به واسطه خاصیت ارتجاعی زیاد نقش ضربه گیر عمل می کنند و در زمان قطع بنزین امواج و ضربات حاصله را کنترل می کنند. البته باید خاطر نشان کنیم که این محصولات از نظر ابعاد، جنس و نوع طراحی مدل های مختلفی را شامل می شوند که چند نمونه از پرکاربردترین آنها عبارتند از:

  • شیلنگ بنزین یک سر نری و یک سر مادگی
  • شیلنگ خرطومی گازوئیل یک سر نری
  • شیلنگ تخلیه کمپوزیتی
  • شیلنگ خرطومی سیم دار

مدل های خرطومی در لایه های درونی کاملاً صاف و یکدست هستند. وجود شیارهای قسمت بیرونی لوله نگهداری آنها را آسانتر کرده و مقاومت آنها در برابر عوامل محیطی به ویژه ضربه و رطوبت را افزایش می دهد.

قیمت شیلنگ خرطومی پمپ بنزین سیم دار

قیمت شیلنگ خرطومی پمپ بنزین سیم دار علاوه بر تضمین کیفیت، عمر مفید و میزان کارآیی انواع شیلنگ خرطومی پمپ بنزین، قیمت خرید آنها نیز برای جایگاه داران و فعالین این حوزه اهمیت دارد. متراژ شیلنگ ها، جنس بدنه، نوع طراحی، برند شرکت تولیدی و هزینه های ساخت از جمله معیارهایی هستند که در تعیین قیمت آنها دخیل می باشند.
با توجه به واردات برخی از این محصولات از کشورهای دیگر مانند چین، نرخ ارز وارداتی، حجم واردات و میزان تقاضا در بازار داخلی نیز از عواملی به شمار می آیند که ارتباط مستقیم با تعیین و نوسان قیمت شیلنگ خرطومی دارند.
به طور کلی برای استعلام قیمت روز و شناخت نمایندگان فروش مستقیم استفاده از سیستم های نوین بازاریابی نقش مهمی در اطمینان از کیفیت شیلنگ خرطومی سیم دار و دیگر نمونه های پرفروش خواهد داشت.