شیلنگ خرطومی فنردار، نوعی شیلنگ می باشد که به خاطر افزایش مقاومت آن در برابر فشار در ساختار درونی آن فنر قرار می دهند. شرکت تولیدکننده شیلنگ خرطومی فنردار با علم به اینکه از این شیلنگ ها در زمینه های مختلفی استفاده می شود لذا از بهترین مواد اولیه جهت تولید آنها به کار می برند. این نوع از شیلنگ یکی از انواع مختلف شیلنگ های خرطومی باشد که به سبب داشتن ویژگی های خوب انتخابی شایسته برای انتقال مایعات مختلف در زمینه های متفاوت به شمار می آید.

شرکت تولیدکننده شیلنگ خرطومی فنردار

شیلنگ خرطومی فنردار چه ویژگی هایی دارد؟

شیلنگ خرطومی فنردار چه ویژگی هایی دارد؟ شیلنگ خرطومی فنردار دارای این ویژگی ها می باشد: مقاومت بالای آن در برابر  فشارهای وارد شده احتمالی، خاصیت انعطاف پذیری مناسب، ماندگاری و طول عمر خوب آن به مدت چندین سال بدون صدمه دیدن، سایز بندی های متنوع، استحکام و مقاوم بودن در برابر مواد شیمیایی، مقاومت در برابر عوامل جوی، عدم جذب آلودگی به خود و همچنین جنس آنها به گونه ای است که امکان رشد جلبک در سطح داخلی آنها وجود ندارد، سطح بیرونی این نوع از شیلنگ شیاردار است که این ویژگی باعث مقاوم بودن آن در برابر ضربات احتمالی می باشد ولی بر عکس سطح درونی آنها کاملا صاف می باشد. از این دسته از شیلنگ ها در سایز های مختلف جهت انتقال آب، حلال های نفتی و کلا انتقال مواد مایع به فراوانی استفاده می شود. قطعا در زمینه کشاورزی از این نوع شیلنگ برای آبیاری مزارع و باغات به فراوانی استفاده می شود زیرا همانطور که گفته شد دارای ویژگی های مناسبی می باشد و قابلیت نصب آن در زمین های کشاورزی راحت است و به خاطر سبکی وزن به راحتی می توان آنها را جابجا کرد. این شیلنگ ها یکی از جدیدترین انواع شیلنگ می باشند که توسط شرکت های مختلف داخلی تولید می شوند و با توجه به خصوصیات و کاربردهای خوبی که دارند مورد اهمیت زیادی قرار گرفته اند.

فروش شیلنگ خرطومی فنردار

فروش شیلنگ خرطومی فنردار فروش شیلنگ خرطومی هم به صورت مستقیم از سوی شرکت های تولید کننده انجام می گیرد هم اینکه به واسطه نمایندگی های پخش آن امکان پذیر است که قیمت فروش آنها به صورت متری در نظر گرفته می شود حال این قیمت ها با توجه به جنس شیلنگ متفاوت می باشند. فروش این شیلنگ ها امروزه در سراسر کشور از سوی نمایندگی های فروش انجام می گیرد به همین دلیل در هر نقطه ای می توان نوع استفاده از آنها را مشاهده کرد معمولا یکی از زمینه هایی که بیشترین استفاده از شیلنگ را دارد کشاورزی است.