خرید شیلنگ پنوماتیک فنری بازار داغ و پر رونقی دارد. این نوع شیلنگ ها همان طور که از نامشان پیداست مانند فنر می باشند یعنی می توان تا مقدار مناسبی آن ها را کشید. از این نمونه محصولات می توان در خودروهای سنگین، ابزارآلات بادی، کارگاه های رنگ کاری و کمپرسورهای باد استفاده کرد.


خرید شیلنگ پنوماتیک فنری

اطلاعاتی راجع به شیلنگ پنوماتیک فنری

اطلاعاتی راجع به شیلنگ پنوماتیک فنری

شیلنگ پنوماتیک فنری همان شیلنگ های پلی اورتان پنوماتیک فنری می باشد. که به خاطر ساختاری که دارد امکان افزایش طول آن وجود دارد یعنی می توان آن را کشید. که این ویژگی به دلیل فنری بودن آن می باشد و همین باعث شده بتوان در صنایع مختلفی از آن استفاده کرد. این نمونه کالا ها جزو گروه شیلنگ های پنوماتیک نرم می باشند. از این شیلنگ ها می توان در دستگاه هایی استفاده کرد. که می توان فاصله آن ها را تغییر داد. البته در دستگاه هایی هم که فاصله آن ها ثابت می باشد می توان استفاده کرد. از کاربرد های این گونه محصولات به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • برای پر کردن کپسول ها می توان از آن ها استفاده کرد.
  • در مخزن های سبک کاربرد دارند.ِِ
  • در مخازن هوای فشرده استفاده می شوند.

بنابرین یکی از ویژگی های مهم این گونه شیلنگ ها انعطاف پذیری آن ها می باشد.

قیمت شیلنگ پنوماتیک فنری

قیمت شیلنگ پنوماتیک فنری

قیمت شیلنگ پنوماتیک فنری بسته به نوع برند، نوع خرید و شرایط بازار متفاوت می باشد. یکی از مهم ترین استفاده ای که از این دستگاه ها می شود در کمپرسور باد می باشد. در واقع ما با کمک این نوع کالا ها می توانیم باد را به دستگاه ها، جک ها و شیرهای پنوماتیکی برسانیم. همان طور که می دانیم این شیلنگ ها به دلیل این که فنری می باشند جای کمی را اشغال می کنند و به راحتی می توان آن ها را جمع کرد.

این گونه محصولات در سایز های 8، 10، 12میلی متر و در طول های 5، 10 و 15 میلی متر تولید می شوند. در دو طرف این شیلنگ ها یک کوپلینگ نری و یک کوپلینگ مادگی وجود دارد. همان طور که قبلا ذکر کرده ایم جنس این گونه محصولات از پلی اورتان می باشند و می توانند تا 8 بار فشار را تحمل کنند. اما برخی از نمونه های این محصولات هم وجود دارند که می توانند فشار زیادی را تحمل کنند.

این محصولات بسیار انعطاف پذیر می باشند به همین دلیل در هنگام کشیده شدن هیچ گونه آسیبی نمی بینند. علاوه بر این استحکام و مقاومت بالایی هم دارند. که این باعث شده طول عمر آن ها افزایش یابد.