خرید شیلنگ های کشاورزی در تنوع بالا، یکی از نیازهای کشاورزان بوده که با کمک مراکز خریدی که این اقلام را در برندهای مختلف عرضه می کنند امکان پذیر می باشد.
کشاورزی جز کارهای مهم در یک کشور بوده که حیات کشورها به آن بستگی داشته و خود اکتفایی در این حوزه کشور نیازی به واردات ندارد.
برای به دست آوردن این هدف صنعت کشاورزی می بایست مدرن شده و این حیث نیازمند ماشین آلات و تجهیزاتی مختلفی بوده که در کشور تولید می گردد.
مکانیزه شدن این صنعت موجب افزایش سود آوری و کاهش هزینه ها می شود. یکی از ابزارهای مورد نیاز در این امور دسته شیلنگ ها بوده که در کشاورزی کاربردهای موثری دارد.

خرید شیلنگ های کشاورزی

انواع شیلنگ های کشاورزی

در صنعت کشاورزی از شیلنگ های مختلفی جهت مصارفی چون آبیاری، سمپاشی، زهکشی زمین، تخلیه فاضلاب ها و ماند آب ها و انتقال بذر استفاده می کنند.
برای امور سمپاشی از شیلنگ های فشارقوی سمپاشی استفاده می شود که در دو سایز 8/5 و 10 میلیمتر تولید می گردد.
برای آبیاری می توان از شیلنگ های PVC و یا شیلنگ های خرطومی استفاده نمود که دسته شیلنگ های خرطومی مقاومت بالایی داشته و در انتقال بذر نیز بکار برده می شود.
شیلنگ های زهکشی نیز دسته از شیلنگ های خرطومی بوده که در سایزهای مختلف به فروش می رسد.
جهت تخلیه فاضلاب ها و چاه ها نیز از شیلنگ های خرطومی که دارای تنوع زیادی است استفاده می شود.

خرید شیلنگ های سمپاش کشاورزی

خرید شیلنگ های کشاورزی

برای خرید شیلنگ های مورد نیز کشاورزان سعی بر این داشته تا همه ی اقلام مورد نیاز خود را از یک مرکز با کیفیت و قیمتی مناسب تهیه کنند.
شیلنگ های PVC از ترکیبات مختلفی تشکیل می شوند که هر کدام درجه بندی شده و با توجه به کیفیت مواد اولیه سطح بندی می شود.
خریداران با تعیین نوع استفاده از مواد با درجه کیفی متفاوت استفاده می کنند که قیمت آن ها با افزایش کیفیت به نسبت افزایش پیدا می کند.

خرید شیلنگ های کشاورزی