با صنعتی شدن کشورها و پیشرفت تکنولوژی و با ساخته شدن دستگاههای صنعتی بزرگ نیاز به وجود شلنگ هایی که دارای تحمل بالا در برابر فشار آب و دما را داشته باشند به شدت احساس شد. تولیدی های زیادی اقدام به ساخت این نوع شلنگ ها نمودند.

از جمله آن می‌توان به شلنگ سیم دار فشار قوی در کشور اشاره کرد. نمایندگی‌های ما در سراسر ایران با تولید شلنگ فشار قوی در جهت رفع این نیاز برآمدند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس‌های مندرج در سایت مراجعه نمایید.

تولید شلنگ سیم دار فشار قوی در کشور

تفاوت شیلنگ سیم دار فشار قوی و ضعیف

تفاوت شیلنگ سیم دار فشار قوی و ضعیفانواع شیلنگ سیم دار به دو نوع فشار قوی و ضعیف تقسیم می‌شوند. علت تفاوت آنها را می‌توان در مواد تولیدی جست و جو کرد.
شیلنگ های سیم دار فشار قوی به علت اینکه از لایه های فولادی شکل گرفته اند دارای مقاومت بالایی در برابر فشار آب و دما است و همینطور انعطاف پذیری بالایی را نیز شامل می‌شود. و دارای طول عمر بالایی نیز می‌باشد.
در مقابل شیلنگهای سیم دار فشار ضعیف از مقاومت کمتری برخوردار می‌باشند و دارای تحمل فشار متوسط به پایین است.
برای انتخاب شیلنگ باید یک سری نکات را در نظر داشته باشید.  از جمله ان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
سعی نکنید با کاهش سایز شیلنگ، در هزینه ها صرفه جویی کنید. چرا که تعویض شیلنگ، روغن و سایر قطعات معیوب، هزینه هایی به مراتب بیشتر از میزان صرفه جویی شده به شما تحمیل می کند.
علاوه بر این دما نیز به عنوان یک عامل منفی بر کیفیت نهایی کار شیلنگ تاثیر می‌گذارد. بنابراین در انتخاب نوع قوی یا ضعیف شیلنگ ملاحظات دمایی را نیز در نظر داشته باشید. دمای بالا سبب ترک لایه های بیرونی و درونی شیلنگ می‌شود و دمای پایین نیز باعث ترد و شکننده شدن آن می‌شود و نتیجه ر دو مورد کاهش عمر مفید شیلنگ است.
لوله داخل شلنگ نیز باید با سیالی که از داخل آن عبور می‌کند هماهنگ باشد تا ترکیب شیمیایی سیال یا لوله به هم نریزد.

مراحل تولید شیلنگ سیم دار فشار قوی

مراحل تولید شیلنگ سیم دار فشار قوی مراحل تولید شیلنگ سیم دار فشار قوی نیاز به تخصص و علم فراوانی در این زمینه دارد که خوشبختانه متخصصان کشور ما با داشتن این ویژگی اقدام به تولید بهترین برند شیلنگ فشار قوی کرده و انواع مختلف آن را روانه بازار نمودند.
هر شلنگی بر اساس مشخصات خود دارای ویژگی های ساختاری متفاوتی بوده که برای کارهای مختلف استفاده می شود.
شیلنگ سیم دار فشار قوی از جمله پر مصرف ترین قطعه دستگاه در صنایع مختلف می‌باشد که شما مشتریان عزیز می‌توانید با خرید اینترنتی و بدون واسطه این محصول از مزایا و تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید.
شما با خرید آنلاین می‌توانید علاوه بر ذخیره در وقت محصول را با قیمت پایین تری از بازار نیز تهیه نمایید.

همچنین قیمت شیلنگ سیم دار فشار قوی با توجه به نوع و قطر آن متفاوت می باشد، شما می‌توانید برای اطلاع از قیمتهای به روز به آدرس‌های موجود در سایت مراجعه نمایید.