انواع شیلنگ سمپاش

توزیع کننده انواع شیلنگ سمپاش در برندهای مختلف شیلنگ های فشارقوی سمپاشی را عرضه داشته برای نیازهای کشاورزان آن را تامین می کند.
شرکت های مختلفی با برندهای متفاوت این شیلنگ ها را در بازار مصرف به مشتریان معرفی می کنند.
شیلنگ های سمپاش در سمپاش های فرغونی و ماشینی مورد کاربرد قرار می گیرد.
از آن جایی که کاربرد شیلنگ های سمپاش در انتقال مواد شیمیایی و سموم در کشاورزی بوده و این مواد سلامتی شاغلین در این کار را تحت تاثیر قرار می دهد می بایست در شرایط کاملا ایمن این مواد منتقل شوند.
برای حفظ ایمنی کار یکی از ابزارها استفاده از تجهیزات سالم و مقاوم می باشد که مواد را به بیرون نشت ندهند و در حین استفاده آسیب ندیده و باعث انتشار مواد نگردد.

توزیع انواع شیلنگ سمپاش

شیلنگ سمپاشی چه مشخصاتی دارد؟

شیلنگ های فشارقوی سمپاش جز خانواده شیلنگ های کشاورزی بوده که مصرف و قابلیت های زیادی در کشاورزی و حتی صنعت را دارا می باشد.
این شیلنگ ها در یک و یا چند لایه مختلف تولید می شوند که هر کدام در فشارکاری مختص خود استفاده می شوند.
این شیلنگ ها در دو سایز 8/5 و 10 میلیمتر تولید شده که مشخصه ظاهری آن رنگ زرد رنگ آن ها می باشد.
شیلنگ های سمپاشی کره ای و چینی در بسته بندی 50 و 100 یاردی و شیلنگ های ایرانی در بسته های 50 و 100 متری بسته بندی می شوند.

شیلنگ سمپاشی

شیلنگ سمپاش از کجا تهیه کنم؟

برای خرید شیلنگ یک شیلنگ سمپاش قوی می بایست از مراکز توزیع معتبر استعلام قیمت گرفت و از مشاوران فروش جهت انتخاب شیلنگ مناسب بهره گرفت.
شیلنگ های سمپاش در داخل کشور نیز تولید شده و دارای کیفیت خوبی بوده که مصارف ویژه ای از جمله در زمینه کشاورزی و صنعت های مختلف دارا می باشد.
شیلنگ های سمپاش در مدل های تک لایه، دولایه، سه لایه و پنج لایه تولید می شوند که درجه تحمل فشار در آن ها بر اساس لایه های به کار رفته در ساختار آن می باشد.
بستگی به نوع استفاده می توانید هر کدام از شیلنگ های مورد نیاز را انتخاب نموده و خرید نمایید.

انواع شیلنگ سمپاش